איך עובד תהליך שיקום מבנים?

0
108
שערים חשמליים
Credit: Pixabay.com

פה תמצאו את המדריך המלא עבור שיקום מבנים. בישראל ישנם לא מעט בניינים ובתים פרטיים ישנים, אשר מטבע הדברים הלכו ונשחקו לאורך הזמן. הבית שלנו אמור להיות המקום בו אנחנו מרגישים בטוחים ומוגנים ולא פעם יש לרבים מאיתנו הנטייה להתעלם מנורות האזהרה הרבות המופיעות לאורך הדרך. תהליך של שיקום מבנים הוא תהליך מחוייב המציאות ויתרה מזו, במידה וקיבלתם צו הרי שמדובר על תהליך מתבקש במישור החוקי. במאמר הבא נסביר לכם כל מה שכדאי לדעת בנושא.

חברת 'בוני עמים', מספקת שירותים של שיקום מבנים עבור רבים מכל קשת החברה בישראל. אנחנו נשמח ללוות גם את הפרויקט שלכם ולתת לכם מענה מקצועי לאורך כל הדרך.

מה כולל הליך של שיקום מבנים

אנחנו רוצים להפריד בין שתי סיטואציות. הראשונה, כאשר הדיירים עצמם מזהים ליקויים ומעוניינים לטפל בהם לפני שיהיה מאוחר מדי. אנחנו כמובן ממליצים על כך ומזכירים כי לתקלות יש נטייה להפוך חמורות יותר לאורך הזמן. כלומר, אם לא נטפל בבעיה מהשורש כבר ברגע הראשון, נהיה בבעיה.

במקרים חמורים, העירייה או הרשות המוניציפלית עלולה לשלוח איש מקצוע מטעמה ולהוציא צו. הצו תקף לתשעים יום והוא למעשה מחייב את בעלי הנכס להזמין שירות של שיקום מבנים. אחרת, הדיירים יתבקשו להתפנות בהקדם. הליך של שיקום מבנים במקרה הזה כולל מתן תשומת לב לליקויים המופיעים בדוח של העירייה תוך שהטיפול עונה על הדרישות המופיעות במסמך.

זה הזמן לבצע מספר עבודות במקביל

לא פעם הליך של שיקום מבנים יכול להפוך טריגר ולא חובה. כלומר, אנחנו יכולים לנצל את ההזדמנות כדי לשפץ את חזית הנכס וכדי לבצע עבודות נוספות בניסיון להפוך את המבנה נאה לעין וכדי להיטיב עם הדיירים. הפעולות הללו מטבע הדברים, יעלו את ערך הנכס כך שההשקעה בהחלט יכולה להפוך משתלמת יותר בדיעבד.

אנחנו כאן כדי ללוות אתכם בתהליך. להקשיב לבקשות שלכם ולמנוע חילוקי דעות בין כלל הדיירים. פשוט משום שהניסיון שלנו מאפשר לנו לספק לקהל הלקוחות שלנו מענה מדויק בכל פעם מחדש. לפרטים ולקבלת הצעת מחיר משתלמת, אנחנו ממתינים לכם כאן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here