חולמת על קעקוע או פירסינג? הינה כל מה שאת חייבת לדעת בנושא

0
64
קרדיט: samtattoos.com

בעבר קעקועים היו בעיקר נחלתם של הגברים. עם זאת, השנים חלפו והיום לא רק שניתן לראות הרבה נשים עם קעקועים, אלא אפשר גם לראות קעקוע אריה לנשים. לכן, אם גם לך היו הרבה התלבטויות ובסופו של דבר בחרת לעשות קעקוע אריה לנשים, טבעי שתרצי שהוא יהיה מושלם. הרי קעקוע זה מסוג אותם הדברים שעושים פעם אחת בחיים. זה נכון שבעתיד תוכלי לעשות עוד קעקועים, אך כל קעקוע עומד בפני עצמו וצריך להיות מושלם. לכן חשוב שתביני: הסוד ביצירת קעקוע אריה לנשים שבאמת נראה נהדר, הוא לבחור את המקעקע הנכון. לכן כדאי שתיקחי את הזמן ותבחרי בקפידה לאיזה סטודיו של קעקועים את פונה.

פירסינג או קעקוע? איך בוחרים?

האמת היא, שיש לך דילמה בין קעקוע מיוחד ובין פירסינג בירושלים? ראשית, כמובן שאת לא חייבת לבחור, כי תוכלי לעשות את שני הדברים גם יחד. שנית, חשוב להבין שגם במקרה של פירסינג בירושלים, כמו במקרה של קעקוע חדש, את חייבת לבחור מקום מקצועי. הסטודיו שבו תעשי פירסינג בירושלים או קעקוע חייב להיות ברמה גבוהה. משמעות הדברים היא שצריכה להיות במקום שמירה על היגיינה, מקצועית וידע נרחב בעולם הקעקועים והפירסינג. בנוסף, אם את חושבת לעשות קעקוע, הרי שיש כאן גם עניין של אומנות ויד יציבה של האמן. בניגוד למה שהיה נהוג לחשוב בעבר, היום זה כבר ברור שקעקועים זו אומנות לכל דבר ועניין. לכן, אם תוכלי לבחור סטודיו שיש בו מקעקעים מוכשרים שאת אוהבת את היצירות שלהם, מה פתאום שתתפשרי על משהו אחר?

כמה עולים קעקועים?

ברור לך שאת רוצה לעשות קעקוע גדול של אריה? מחפשת מקום לעשות בו פירסינג חדש? כך או כך, טבעי שתרצי גם לדעת משהו על המחיר. כמה באמת סביר לשלם על כזה דבר ומה משפיע על המחירים? השאלה באיזה סטודיו של קעקועים ופירסינג תבחרי תשפיע כמובן על העלות. מעבר לכך, גם השאלה מה יהיה גודל הקעקוע או איפה תרצי לעשות את הפירסינג תשפיע גם היא על המחיר שתשלמי. אם את מחפשת שילוב מנצח בין מקצועיות ובין תוצאה מדהימה, סטודיו SAM TATTOO זו בחירה שלא תצטערי עליה. את תראי, כבר מהרגעים הראשונים שלך בסטודיו, שאת במקום טוב. כאן אנשי המקצוע יעזרו לך לקבל את ההחלטה הנכונה וגם תשלמי סכום סביר, אז למה את מחכה? הגיע הזמן שתגשימי חלום ותעשי קעקוע או פירסינג מהמם אצל הטובים ביותר בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here