חשוב לעשות סדר בחיים ולתכנן אותם נכון

0
105
קרדיט - Canva

כל בעל משפחה ונכסים הרוצה לדאוג למשפחתו ולהבטיח שמי שהוא רוצה יקבל את העיזבון שלו וידאג לו כמוהו, חייב לקחת בחשבון שחוקי הירושה בישראל בהכרח אינם תואמים לרצונותיו לגבי חלוקה בין היורשים. כלומר, מה שאנחנו רואים בטלוויזיה אינו מתאים לכולם ולכן רצוי להיערך בדיוק כפי שאתם רואים לנכון על מנת להבטיח ליורשים שלכם את חלקם בירושה.

הדרך היחידה לעשות זאת נכון וכחוק היא לערוך צוואה מפורטת ומנומקת שתיכתב ותיחתם כחוק כדי שכל מי שרואה את עצמו מקופח ממנה לא יגיש בגינה התנגדות לבית המשפט.

מלחמות ירושה רבות מדי נגרמו בגלל קשיים בהוכחת תקפות של צוואה או בגלל פרשנויות סותרות שגרמו להפסדים ולעוגמת נפש, ולכן רק ייעוץ של עו"ד ירושות צוואות במרכז שיסביר לכם את כל ההשלכות יעזור לכם לנסח היטב את הרצון האמיתי שלכם. עו"ד בראל לאניאדו עורך צוואות למען לקוחותיו כבר שנים רבות לשביעות רצונם המלאה ומטפל בהוצאת צווי ירושה וקיום צוואה.

מישהו מטפל במשפחה שלכם במסירות

גם כשאתם רוצים לדאוג למשפחה שלכם אתם יודעים שלפעמים יש מקרים שבהם תצטרכו להיעזר ברשויות לשם כך ואת זה אפשר לעשות רק בעזרת עורך דין מתאים. כשיש צורך בעזרה מהרשויות או טיפול בבני משפחה שאינם מתפקדים, כשיש לכם עניין שדורש תוקף חוקי כמו הסכם ממון או משמורת על הילדים או טיפול בחסרי ישע או בכל סכסוך משפחתי שנושק לעולם המשפטי, רק עורך דין לענייני משפחה תל אביב יכול לעזור לכם בכך. הוא זה שמנהל את התיק שלכם, מפנה אתכם לרשויות ומייצג אתכם מולן וגם עוזר לכם לנסח ולהגיע להסכמים או לכתיבת מסמכים מחייבים כמו ייפוי כוח במקרים מסוימים כדי לנהל את ענייני המשפחה בצורה חוקית. הדאגה למשפחה שלכם מתחילה בבחירת עורך הדין המתאים לכם גם הודות לכימיה ולתקשורת חיובית שנוצרות ביניכם.

לא תמיד הגירושין הם סוף פסוק

כשיש ילדים הגירושין עלולים להימרח על פני שנים בגלל ענייני מזונות שונים. מזונות הם גם נושא שיש לטפל בו כשלא מתחתנים אלא מולידים יחד ילדים ויש לדאוג להם. הטיפול במזונות שמגיעים לילדים נמשך לאורך כל חייהם עד הגיל החוקי שבו נפסקים התשלומים ולפעמים נדרש עדכון או שינוי בסכומים, ולכן עורך דין לענייני מזונות ימשיך לייצג אתכם בכך. עו"ד בראל לאניאדו מסייע ללקוחותיו בתחום המזונות כדי להבטיח את זכויות ילדיהם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here