חשבו על המשפחה שלכם ביום שאחרי

0
95
עו
קרדיט - Canva

ניהול משפחה אינו דבר קל במיוחד כשהיא ענפה ולכל אחד יש מחשבות משלו על מה שמגיע לו ברכוש המשפחתי. מרבה נכסים מרבה מחשבות על חלוקת העיזבון שלו לאחר מותו ורצוי מאוד שייעשה בדרך הטובה ביותר שתמנע סכסוכי ירושה במשפחה. כאשר עורכים צוואה כחוק מבלי להשאיר שום דבר פתוח לפרשנות מוטעית, מגדילים את הסיכוי שלא יצליחו לבטל את הצוואה בבית המשפט מי שינסו לערער עליה בבוא היום. את הצוואה עורכים לאחר השקעת מחשבה בניסוח הצוואה ותוך כדי התייחסות לכל יורש שמצפה למצוא את עצמו בצוואה. כך יידעו בדיוק מה הייתה דעתכם ומה חשבתם לעשות ברכוש שלכם, כדי שלא יסלפו את רצונכם. צוואה חוקית חייבת להיערך על ידי עו"ד ירושות מומלץ אם אינכם יודעים לעשות זאת לבד וכחוק וכדי להפקיד אותה אצל רשם הצוואות בבית המשפט. כך תוכלו להיות בטוחים שהעיזבון שלכם יחולק כרצונכם. עו"ד שני לוי רוזנבלום מטפלת בלקוחותיה ובצוואות שלהם לשביעות רצונן ומייצגת את האינטרסים שלהם בהתאם לרצונם.

איך מחלקים עיזבון?

בישראל נהוג חוק ירושה שהוא נוקשה מאוד, וגם בית המשפט אינו יכול לפסוק בניגוד לו גם כאשר יש חוסר צדק מסוים בחלוקת העיזבון. בגלל זה לא מוותרים לעולם על עריכת צוואה ועדכון הצוואה בכל שינוי שחל עם הזמן, כדי לוודא ששום דבר לא השתנה בחיים שעשוי לגרום לשינוי בצוואה ובחלוקת העיזבון. עם זאת, קורה לא פעם שיש שינויים ברצון היורשים בנוגע לעיזבון. במקרים כאלה, עורך דין לענייני עיזבון שמוציא למענכם צו ירושה או צו קיום צוואה יכול לנסח לכם הסכם חלוקת עיזבון שונה מאשר מה שאמור היה לקרות בהתחלה, לטובת כל הצדדים ורק בהסכמה. ההסכמה נעשית בדרך כלל לאחר משא ומתן במשפחה ובגלל שיקולים שונים, אם משיקולים לעזור לבן משפחה או להימנע מתשלום מס ועוד שיקולים ענייניים ואישיים.

טיפול בענייני משפחה דיסקרטיים ורגישים

גם כאשר ענייני משפחה מתנהלים בצורה סדירה וללא דרמות מיותרות יש עדיין רגישות רבה ודיסקרטיות נדרשת בכל טיפול בנושאי המשפחה. הטיפול בצוואות ובירושות והטיפול בענייני משפחה בבית המשפט או אצל עורך דין מחייב גם הבנה עמוקה של המצב וטיפול אמפתי ורגיש בכל שלב. אם אתם מחפשים את האמפתיה המשולבת במקצועיות ובידע וניסיון משפטי רב, עו"ד שני לוי רוזנבלום שמחה להעמיד לרשותכם את כל הידע והניסיון שלה בתחום דיני משפחה, מגירושין וצוואות ועד אפוטרופסות ומשמורת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here