פילאטיס בהריון

0
70
קרדיט: pexels.com

הריון הוא תקופה מיוחדת ומרגשת בחיי אישה, אך היא יכולה להביא איתה גם לא מעט קשיים פיזיים. למשל, נשים רבות מתלוננות על כאבי גב תחתון במהלך ההיריון, על צרבות ועל עוד תופעות שלא תמיד קל להתמודד איתן. לכן ברור מדוע כמעט כל אישה הרה מחפשת את הספורט המתאים לה ביותר. במקרה של פילאטיס בהחלט אפשר לצפות ליעילות ולהקלה על אותן תופעות. פילאטיס זו שיטת אימון המשלבת בין כמה נקודות חשובות ביותר: גמישות, חיזוק שרירים, קואורדינציה ונשימה. לכן היא  יכולה להיות דרך מצוינת להתמודד עם אתגרי ההיריון ולשפר את הבריאות הכללית הן של האם והן של העובר. זו הסיבה שבגללה חוגים של פילאטיס בהריון בדרך כלל מלאים עד אפס מקום. לכן, אם גם את בהיריון, כדאי שתצרי כמה שיותר מהר קשר עם סטודיו פראנה יוגה ופילאטיס ותירשמי לקורס המתאים לך.

הסיבות העיקריות שבגללן כדאי לעשות פילאטיס בהריון

פילאטיס בהריון זו בחירה של נשים רבות כי מצד אחד הפעילות הגופנית הזאת עוזרת, ומצד שני, היא לא אגרסיבית מידי. יש סיבות רבות שבגללן לכל אישה הרה כדאי להצטרף לשיעורי פילאטיס בהריון, למשל:

  • הקלה על כאבי גב
  • שיפור משמעותי בזרימת הדם בכל הגוף
  • הכנה מצוינת לרגע הלידה, כולל חיזוק של שרירי רצפת האגן

בנוסף, הרבה פעמים נשים שעושות פילאטיס במהלך ההיריון מחלימות מהר יותר אחרי הלידה. זה נכון לא רק מהבחינה הפיזית, אלא גם מהבחינה הנפשית. לכן, אם חשוב לך לא רק לעבור את ההיריון בקלות אלא גם לחזור לעצמך אחרי החוויה הזאת כמה שיותר מהר, פילאטיס זו יכולה להיות בחירה טובה.

שיעורים באווירה נעימה – אל תתפשרי על זה

בבואך לבחור את המקום הנכון שבו תעשי שיעורי פילאטיס בהריון, כדאי יהיה לבדוק, בין היתר, את האווירה. את הרי משקיעה זמן ומגיעה להתאמן עם נשים שגם הן, ממש כמוך, נמצאות בתקופה המרגשת של ההיריון. לכן חשוב לברר מראש כמה שיותר פרטים אודות הסטודיו שבו את קובעת לעצמך שיעורים. כך תגלי בעצמך: במקום כמו פראנה יוגה ופילאטיס מצפה לך חוויה נהדרת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here