אפשרויות הטיפול בנזקי שיניים חמורים

0
730
אפשרויות הטיפול בנזקי שיניים חמורים

מבוגרים רבים סובלים מבעיות שיניים קשות, וחיים שנים ללא מספר שיניים בפה. פיתוחים רפואיים מאפשרים לחולים לקבל מענה ולהשיב לעצמם את איכות החיים בקלות וכמעט ללא כאבים.

מעצבים מחדש את חלל הפה

מבוגרים אשר חיים עם מחסור של מספר שיניים מתקשים בתפקוד היום יומי, וחווים קושי גם בהקשר של אסתטיקה ודימוי עצמי. שיניים שחוו פגיעה קשה, התפוררות את נשרו בשל שחיקת לסתות מפריעות לאדם בעת האכילה ומקשות על הדיבור. לכן מטופלים רבים רוצים למצוא פתרון ולהיטיב את רמת החיים שלהם, לצד הגנה על חלל הפה ומניעת נזק נוסף לשיניים. הפתרון הזמין ביותר בעשורים האחרונות הוא שימוש בשיניים תותבות. התותבות מתלבשות בשלמות על הלסת ומדמות סט שיניים בריא להפליא ללא צורך בטיפול פולשני.

טיפול קבוע לשיניים חדשות

לצד השימוש בתותבות, התפתחו אופציות טיפול כירורגיות להשתלת שיניים קבועה. כיום הטיפול המתקדם ביותר בשוק הוא טיפול אול און 4. טיפול זה מאפשר לרופא להשתיל ארבע עד שמונה שיניים בלבד, ועליהן להרכיב גשר שיניים המדמה לסת מושלמת. הטיפול דורש פחות זמן, וניתן לבצע השתלת לסת שלמה ביום אחד. הוא פחות פולשני וכואב מבעבר, בזכות כמות השיניים הקטנה שבהן מבוצע תהליך ההשתלה. כמו כן, הטיפול זול משמעותית, ומאפשר לרופא לבצע תיקונים בצורה קלה ונגישה במקרה הצורך. חולים רבים בחורים לעבור את ההליך בעיקר מפני שהוא מאפשר להם לחזור לחיים מלאים כבר ביום הטיפול עצמו.

טיפול של מומחה – מרחק הליכה מהבית

מרפאות השיניים הפועלות בישראל מאפשרות לחולים את היצע הטיפולים בזמינות גבוהה. בייחוד אצל חולים מבוגרים יש חשיבות רבה למיקום המרפאה. היכולת להגיע למרפאה באזור המגורים מקלה על המבוגר לבצע את התהליך ומאפשרת לו לראות רופא שיניים בתל אביב מרחק קצר מהבית שנותן טיפול מדויק לצרכים שלו.

טיפולי השיניים המקצועיים ביותר לרשותכם

טיפולי שיניים לעיתים דרושים כמה מפגשים, טיפולי מעקב ולפעמים גם תיקונים. לכן יתרון משמעותי נוסף הוא זמינות הרופא והיכולת להגיע לכל פגישה מבלי להיות תלויים באחרים. אם המטופל צריך תיקון שיניים תותבות או תחזוקה שוטפת של כתרים והשתלות, מרפאה קרובה היא בחירה חכמה למבוגרים. במרפאת שביט ביצוע הטיפולים הללו לוקח מקסימום שבועיים מרגע כניסת הלקוח החדש למרפאה.

מרפאות שביט , אשר הינו מרכז רפואי להשתלות שיניים בתל אביב, מעניק את המענה המקצועי ביותר בעבור אוכלוסיית המבוגרים בארץ. הצוות מעניק טיפול מומחים מהשורה הראשונה באדיבות ובמיומנות לכל דורש. צוות מנוסה ומיומן מלווה את המטופלים החל מהפגישה הראשונה ועד לסיום התהליך. לפרטים נוספים וליצירת קשר ניתן לפנות למרפאה בטלפון: 03-7329376.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here