בחירת עו"ד לפשיטת רגל – לצאת אל דרך חדשה

0
762
בחירת עו
מקור FREEPIK

התנהלות פיננסית בישראל היא אתגר עם משמעותיות כלכליות עצומות והשפעה על עתידם של רבים. סיבות רבות גורמות להתנהלות פיננסית לא מאוזנת וכך מתוך תחושה של חוסר אונים, חברות רבות ואנשים פרטיים מוצאים את עצמם לפתחו של משרד עורך דין בבקשה לפתוח בהליכי פשיטת רגל. המעמד עצמו הוא קשה ולכן ליווי של עו"ד לפשיטת רגל הוא ליווי מקצועי ואישי כאחד. וכדי לעזור לכם להבין מה היא המשמעות של תהליך העבודה בדרך לרווחה הכלכלית המחודשת יצרנו לכם מדריך שיעזור לכם להבין מה צפוי לכם לאור הדרך.

תהליך העבודה עם עו"ד לפשיטת רגל – מקצועיות לצד הקפדה על פרטים 

החשיבות של ליווי מקצועי של עורך דין במהלך פשיטת רגל, היא בהיכרות עמוקה עם התהליך. על פי רוב, ישנן כמה וכמה דרישות חשובות שאתם רוצים להכיר כאשר אתם מתחילים בהליך ועורך הדין יעזור לכם למפות אותן:

  1. תשלומי אגרות – כן, כמו בכל הליך בירוקרטי, גם כאשר אתם רוצים לפתוח בהליך לפשיטת רגל, המדינה גובה אגרת פשיטת רגל אליה אתם חייבים להתכונן.
  2. עצירת מעגל הקסמים מול הנושים – למן הרגע בו פתחתם הליכי חדלות פירעון נפתח חלון הזדמנויות חד פעמי לטיפול הוגן בחובות שלכם. המשמעות של בקשה לפשיטת רגל שהיא בעצם הכרזה על חוסר היכולת להעביר תשלומים ולעמוד ב התחייבויות קודמות לאנשים פרטיים וספקים. זה שיחה עורך דין מנוסה בתחום יכול לשכנע את בית המשפט ואת רשויות החוק השונות, להתאים לכם תשלומים למצב הנוכחי.
  3. הגדרת מטרות ההליך השיקומי – חלק בלתי מבוטל מהתפיסה של פשיטת רגל הוא הרצון לאפשר לכם לחזור לחיים מבחינה פיננסית ולהטמיע הרגלים כלכליים חדשים ונכונים יותר. ולכן משמעותי לפרוס את התשלומים בצורה נוחה שהיא מתקבלת על הדעת בה אתם יכולים לעמוד לאורך כל הדרך נקודה ככל שיש לכם עורך דין יותר מנוסה, הסיכוי שיהיה לכם הסדר שהולם את הצרכים שלכם הופך ראלי יותר.

אחריות על תהליך הפשיטה – מקצה לקצה

המטרה העיקרית של עורך דין פשיטת רגל היא לא להחזיר את החובות לנושים. בשונה ממה שחושבים ישראלים רבים עורך דין פשיטת רגל רוצה קודם כל להסדיר את מצבכם המשפטי ולהוכיח לבית המשפט שיש סבירות גבוהה לאורח חיים כלכלי תקין אצל הלקוחות נקודה ולכן עיקר הפוקוס של עורך דין הוא אל מול מערכות המשפט. אי אפשר להתעלם מאנשים עם הצרכים שלהם, אבל ברגע שאתם מצליחים להוכיח מראית עין אמינה אל מול בית הדין, קל הרבה יותר למצות את הזכויות שלכם ולהגיע להסדר הוגן והגיוני. אל תמעיטו ביכולותיו של עורך דין ותנו לו את כל הקרדיט הנדרש לביצוע עבודתו, שכן זה הוא המפתח לחזרה לאורח חיים נורמטיבי שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here