המדריך לבחירת עורך דין לתאונות דרכים

0
320
Credit: Pixabay.com

במידה ואתם או לחילופין אדם קרוב לכם נפגע בגופו לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים, ניכר כי אתם יודעים שאתם מחזיקים בזכות לתבוע את חברת הביטוח עבור פיצוי בגין הנזק שנגרם לכם, מבלי שום קשר לשאלת האשמה בתאונה שכן, בדיוק לשם כך אתם משלמים ממיטב כספכם כל חודש במטרה לבטח את הרכב. למרות הדעה הרווחת, תביעות נזיקין העוסקות בתאונות דרכים בפרט, אינן תביעות פשוטות כלל. מיותר לציין כי חברות הביטוח לא ימהרו לשלם וינסו את כל אשר ביכולתם במטרה להימנע מתשלום או לחילופין להפחית את סכום הפיצוי הפוטנציאלי למינימום. אי לכך, על מנת שתוכלו למצות את כלל הזכויות שלכם ולקבל את הפיצוי האידיאלי עבורכם, מוטב כי תפנו לשירותיו של עורך דין מומחה לתאונות דרכים. על מנת להקל עליכם בעת מעמד הבחירה, ריכזנו עבורכם שני פרמטרים שחשוב להתייחס אליהם טרם בחירת עורך הדין.

תחום ההתמחות

ככלל, התחום העוסק בתביעות פיצויים נקרא דיני נזיקין ובעת בה הוא מתקשר באופן ישיר לתאונת דרכים, ההמלצה המרכזית תהיה להיעזר בשירותיו של עורך דין מומחה לתאונות דרכים. על כן, עורך דין בעל ניסיון ומיומנות רבה בתחום יידע ללוות אתכם לאורך כל הליך התביעה ולנהל אותה על הצד הטוב ביותר לא רק בהתאם לחוקים והתקנות, אלא גם בהתאם למגוון הפסיקות השונות שניתנו בהליך וכמו גם, להיכרות אישית עם כל המתרחש בשטח. נוסף על האמור, מומלץ לפנות למשרד עו"ד המתמחה בתביעות אל מול חברות הביטוח הפרטיות וכף מול המוסד לביטוח לאומי.

גישה פתוחה ושקופה

כמו שלא כל אחד יוכל להיות המורה האידיאלי עבורכם, כך גם לא כל עורך דין המכיר את החוק על בוריו יוכל בהכרח להתאים לכם ולצרכים האישיים שלכם. במידה ונגרם לכם נזק כתוצאה מתאונת דרכים ככל הנראה אתם נמצאים תחת מצב נפשי ופיזי לא פשוט כלל ועל כן, חשוב לוודא כי תבחרו עורך דין מומחה לתאונות דרכים בצורה מקצועית, בחירה כזו שתבטיח כי מעבר לניסיון המקצועי של עורך הדין, בחרתם גם באחד כזה שידע להסביר לכם את כלל הדברים הרלוונטיים להליך בצורה שקופה ופשוטה. אחד הדרכים האידיאליות לזהות גישה פתוחה ושקופה על פני עורך דין עוד טרם ביצוע הבחירה יהיה בעזרת קריאת מאמרים שכתב עורך הדין, ככל שהמאמר יעניק לכם יותר מידע מקצועי ומפורט – כך למעשה תוכלו להתרשם מהגישה שלו לטובה.

על מנת להבטיח ייצוג משפטי הולם ומקצועי, חייגו 052-2657039

Credit: Pixabay.com

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here