העבודה הבאה שלכם תתאים לכם במיוחד

0
225
העבודה הבאה שלכם תתאים לכם במיוחד
קרדיט יחצ

עולם המסעדנות וחיי הלילה מציע לא רק בילויים אלא גם מגוון משרות מתגמלות. עם JobKitchen תוכלו למצוא תפקיד שהולם במדויק את הכישורים שלכם – וגם את ההעדפות שלכם

עסקים רבים בענף המסעדות ובתי הקפה, ואיתם גם הברים והמלונות, זקוקים לידיים עובדות: במטבח (בין אם קונדיטורים, בין אם עובדים בפס קר ובין אם שפים שיובילו את הפן הקולינרי), מאחורי הבר, במשרות ניהול (ממנהלי פלור דרך מנהלי משמרת ועד מנהלי מסעדות, ועוד), דרושים מלצרים, בריסטות, עובדי דלפק ויש עוד שלל תפקידים. מצד אחד מצבם של מחפשי העבודה טוב ומי שבאמת רוצה לעבודה יכול (או יכולה, כמובן) למצוא מקום מתאים. מצד שני לפעמים מרוב עצים לא רואים את היער וכדאי להיעזר במומחיות בתחום חיפוש העבודה כדי להגיע למקום המתאים לכם ביותר – וכאן נכנס לתמונה JobKitchen.

חיפוש יעיל שמבטיח מקסימום מידע במינימום זמן

ככל שיש יותר הצעות עבודה רלוונטיות עבורכם, מצבכם כמובן טוב יותר וחופש הבחירה שלכם נרחב יותר. החיסרון המסוים הוא שנדרשת השקעת זמן רב כדי לסנן מבין כל הצעות העבודה את אלה הבאמת רלוונטיות – אלא אם כן מחפשים עבודה עם JobKitchen. באתר ג'וב קיטצ'ן כל המשרות מפורסמות באופן כזה שנוח מאוד לראות מיד את הדרישות ולהבין האם המשרה בכלל אופציונלית, ובאותה מידה נוח מאוד לראות מיד את המאפיינים העיקריים של העבודה – למשל האם היא במשמרות, עם סופשים או בלי, מיקום, אופי העבודה, אופי המסעדה (או בית הקפה / הבר / המלון).

כשהסינון מהיר, לא מבזבזים זמן יקר על משרות לא אופטימליות, והבחירה הופכת למדויקת מאוד.

המקומות הנחשבים הטובים ביותר

JobKitchen הוא הכתובת המושלמת לא "רק" למחפשי עבודה בתחום הקולינרי ובתחומי המלונאות והשירותים אלא גם למעסיקים בעולם זה. יש לכך כמה וכמה סיבות – למשל, פרסום אפקטיבי ברשתות חברתיות, מגוון רחב של חבילות פרסום אטרקטיביות, עזרה והכוונה לאורך התהליך ועוד – ותוצאה אחת חשובה: כל המקומות הנחשבים והטובים ביותר, גם מבחינת תנאי העבודה, נמצאים באתר ומחכים לכם.

הגשת מועמדות הישר לוואטסאפ

בעלי JobKitchen מגיעים מתחום המסעדנות וצברו ניסיון רב בגיוס כוח אדם למשרות שונות. הידע תורגם לממשק משתמש יעיל במיוחד בכל ההיבטים, וכך למשל תוכלו אם תרצו לפנות אל מעסיק שההצעה שלו מוצאת חן בעיניכם ישירות לוואטסאפ בלחיצת כפתור פשוטה. באופן דומה תוכלו לשלוח קורות חיים ואפילו להתקשר אל מקום העבודה הבא שלכם מיד כשזיהיתם הצעה מפתה או כשאתם מבקשים לדעת פרטים נוספים.

מהפכה בתחום חיפוש העבודה

עבודה במסעדה, בית מלון, בית קפה או בר היא הרבה יותר מפרנסה. הדינמיות הרבה, האינטראקציות עם העובדים האחרים, האתגר המקצועי והעניין מספקים המון נחת בנוסף למשכורת המכובדת, והופכים כל יום עבודה לחוויה ייחודית. עם JobKitchen גם חיפוש העבודה הוא חוויה מהנה ובעיקר יעילה להפליא – כך שתוך זמן קצר תמצאו את עצמכם במקום ובתפקיד שתמיד רציתם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here