חברת פוליש מומלצת

0
1256
חברת פוליש מומלצת

לעתים כשאנו מבקרים חבר חולה בבית חולים או כשנאלצים ללכת לביטוח לאומי כדי לעדכן סטטוס זה או אחר, אנו מבחינים ברצפה הבוהקת של המוסד, המעניקה תחושה של רעננות וניקיון תמידי. במוסדות ייצוגיים שבהם המראה היוקרתי חשוב, משקיעים בניקיון פוליש המבוצע על ידי חברת פוליש כדי להעניק לריצוף מראה ייחודי ובמקרים מסוימים אף למנוע החלקות (תלוי בסוג הפוליש). נוכל להבחין בפוליש גם בבתים פרטיים גדולים שבהם רצים ילדים במשך כל שעות היום וחשוב למנוע החלקה.

באופן כללי, סוגי הפוליש נחלקים ל-3 סוגים עיקריים

פוליש וקס – זהו סוג הפוליש הזול מבין השלושה, הוא אינו מונע החלקות או שריטות על הרצפה הנגרמות מגרירת שולחנות או כיסאות. כדי להעניק מראה מבהיק לרצפה, הצוות של פולישוק מורח שכבה של שעווה באמצעות מכונה מיוחדת.

פוליש אקרילי – סוג פוליש זה איכותי יותר מפוליש וקס, והוא מונע החלקות וסימני לכלוך של נעליים. חברת פוליש מורחת שכבה של שעווה על הריצוף, בדומה לתהליך של מריחת פוליש וקס, והתוצאה לא מאחרת לבוא: מתקבלת רצפה בוהקת ויוקרתית. בנוסף לכך, פוליש אקרילי יכול למנוע את שחיקת הרצפה לטווח ארוך.

פוליש קריסטל -זהו הפוליש החזק והאיכותי ביותר מבין השלושה. הוא מונע החלקות ומגן על הרצפה מפני שריטות ולכלוך. הצוות של פולישוק מבצע פוליש קריסטל ב-5 שלבים, כאשר יש צורך להניח את השכבות על כל אריח בנפרד.

מחירי הפוליש

מחירי הפוליש נקבעים בהתאם לפרמטרים משתנים והעבודה הנדרשת לביצוע. פוליש וקס זול יותר מפוליש קריסטל. הצעות המחיר נקבעות גם לפי סוג השטח שעליו מבצעים את הפוליש, האם מדובר בשטח מרוהט או נקי מריהוט. כמו כן, המחיר נקבע לפי גודל שטח הרצפה וסוג הרצפה.

איך לבחור חברת פוליש

בימינו ניתן לברר על חברת פוליש מומלצת באמצעות אתרי אינטרנט ופורומים העוסקים בפוליש וניקיון. תוכלו לקרוא מגוון רחב של תגובות על החברה ולהחליט על החברה המתאימה לכם. בנוסף, על פי רוב לכל לחברה יש אתר אינטרנט פרטי משלה. בחנו אותו: האם צוין כמה שנות ניסיון יש לחברה בתחום? אילו שירותים היא מציע מלבד פוליש? כמו כן, תוכלו לאסוף המלצות על חברת פוליש ספציפית מהמשפחה והחברים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here