חלוקת הממון – מתוך מחשבה על העתיד של שניכם

0
286
קרדיט: Freepik.com

הרכוש המשותף שצברתם במהלך חיי הנישואין הוא אומנם רכוש משפחתי אבל כאשר אתם מבקשים לסיים את מערכת היחסים המשפחתית, ולצאת לדרך חדשה בתור זוג גרוש, אז צריך לשבת ברצינות לשולחן ולהבין איך אתם מחלקים את הממון המשותף בצורה הוגנת ואיך אתם דואגים לאינטרס של הילדים המשותפים מבחינה כלכלית. לא תמיד זה פשוט, ובדרך כלל זה מאוד אמוציונלי וקשה. ולכן צריך להיעזר בידע ובניסיון של אנשי מקצוע מיומנים כמו משרד עורכי דין הילה וינטרוב.

הממון שיצרתם, חייב להתחלק בצורה הוגנת

אופן חלוקת הרכוש היא שאלה שעולה כמעט בכל הסכם גירושין. מבחינת עורכי דין גירושין חלוקת רכוש היא נקודה מרכזית בפרידת בני זוג. קל וחומר, מבחינתכם הרכוש המשותף הוא בעצם כל עולמכם. צברתם ביחד זכרונות, כסף ומשאבים אשר יכולים לשרת אתכם להמשך החיים ואתם רוצים ובצדק לוודא שאתם מקבלים את מה שמגיע לכם. את מה שצברתם. את מה שעמלתם במשך השנים.

אם יש הסכמים קודמים הם משמעותיים יותר

בהנחה ואתם מבינים שיש סיכוי שתיפרדו בעתיד, אז החתימה על הסכם ממון בין בני זוג יכולה להיות החלטה שתעזור בעתיד במקרה של פריד וכן תשפר את ההתמודדות שלכם במהלך הסכם הגירושין בכך שתפחית מחלוקות. הסכם הממון מכנס לתוכו את כל האלמנטים הפיננסים של מערכת היחסים שלכם. בין היתר מדובר על רכוש שאיתו נכנסתם למערכת היחסים. על ממון שהשגתם ביחד. ועל האופן שבו יחולקו הכספים והרכוש, או יועברו הלאה לילדים המשותפים.

ליווי מקצועי יאפשר לכם לסיים את האירוע בשלום

עו"ד דיני משפחה הוא איש מקצוע שאיתו אתם רוצים לעבוד בשביל לדאוג לכך שיהיה לכם את ההסכם הטוב והמיטיב. אומנם אתם עדיין משפחה ואתם מאוד רוצים לא לחשוב על היום שבו תצטרכו לפרק את מערכת היחסים. אבל הסתכלות מבעוד מועד היא החלטה חכמה, שמאפשרת לכם לקחת אחריות על החיים שלכם. ובעיקר לדאוג לכך שהילדים שלכם לא יסבלו מההחלטות שאתם לוקחים. אז אל תהססו לעשות את הצעד, עוד לפני שאתם נכנסים תחת חופה וקידושין.

עורכת הדין הילה וינטרוב מומחית בעריכת הסכמי ממון, נישואין וגירושין ויש באפשרותה לעזור לזוגות בכל רחבי הארץ. אנו מלווים אתכם ברגעים השמחים וברגעים המורכבים, ומציעים פתרון משפטי שדואג לאינטרסים של כל בני המשפחה. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המשרד ניתן לפנות למספר הטלפון 0779968860.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here