טיפול בזיהום קרקע לפני הכשרת קרקע לבנייה

0
496
טיפול בזיהום קרקע לפני הכשרת קרקע לבנייה
מקור pixabay

יותר ויותר קבלנים מעידים על הרצון שלהם לרכוש קרקע ולממש בה בנייה אבל נתקלים בדרישות מוצדקות שחלקן הכשרת המקום, איכותו וכן גם רמת הזיהום העלולה להימצא בו. אז הרבה לפני הבנייה כל מה שנדרש לא פעם הוא סקר גז קרקע שמטרתו בין היתר למצוא מזהמים העלולים לסכן את דיירי המקום ולא תמיד מבוצע בזמן. באמצעות בדיקה זו לא רק שניתן להשכיר את הקרקע אלא גם למנף את המחיר הסופי ולהפוך את המקום בר מגורים או שימוש.

חשיבותה של בדיקת סקר קרקע ומיגור הזיהום

כפי שהבנתם, בכדי להעריך נכון את הקרקע הפוטנציאלית זה בלתי נמנע אלא לבצע בדיקת סקר גז קרקע באמצעות מכשור מתאים ובאמצעות בודקים מהימנים ומוסמכים לכך. באמצעות סקר הקרקע והדוח הסופי לא רק שיהיה ניתן להכשיר את הקרקע אלא גם להגיע למסקנות הנדרשות בכדי להוציא לפועל טיפול בקרקע שהתגלתה מזוהמת. כחלק בלתי נפרד מההליך, יבוצע הסקר והוא זה שיעיד על מצב האדמה בעבר, דיגום של הקרקע בצורה מוסמכת והכול לצד ליווי מקצועי וסביבתי.

קידוח תת קרקעי לגילוי הזיהום

במסגרת הרצון לגלות את הזיהום ולהשכיר את הקרקע לצורך המתאים, חשוב יהיה לפעול עם כל הציוד המתאים לרבות מכונות קידוח שיודעות לבקר גם במקומות הצרים והבעייתיים ביותר. כאמור, מכונה שלא תהיה לה גישה לאזורים הקטנים כגדולים- תשבש את תוצאות הבדיקה ואת אמינותה ולכן, חשוב מאוד לבחור חברה מוסמכת שיש בידה את כל הכלים והאפשרויות לבצע קידוחים בצורה ישירה ונכונה להשגת דוגמאות קרקע לא מופרות בכמה צינורות, דיגום גזי קרקע, נטילת דגימות מי התהום ועוד מגוון של בדיקות שהן קריטיות לאמינות הבדיקה הסופית והדוח.

בסופו של דבר, אם גם אתם רוצים להכשיר קרקע לקראת בנייה ולהשיג דוח שלא יעכב או ישבש לכם את תוכניות הבנייה- כל מה שאתם צריכים זה אנשים מוסמכים לצד מכונות דיגום קרקע ועוד שירותים אשר בסופם יהיה ניתן להשיג דוח מפורט שאכן מוודא אתכם כי הקרקע מתאימה והשהות בסביבתה אינה מסכנת אדם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here