טכנאי מקררים – איך בוחרים אותו נכון?

0
299
טכנאי מקררים – איך בוחרים אותו נכון?
קרדיט freepik

זה יכול לקרות לכל אחד, באמצע היום אתם מרגישים שהמקרר לא מקרר, פתאום חלק מהמזון מחמיץ ולכם אין מושג שמשהו לוקה בחסר. נשמע לכם מוכר? אין לכם מושג האם אתם צריכים טכנאי מקררים בשלב כזה או אחר? גם אם מדובר בתקלה קטנה יהיו בהחלט טכנאים שיצאו צדיקים, אנשים טובים שיכולים וראויים לכם, אחרי הכול, כשאתם בוחרים טכנאים צדיקים אתם בוחרים אנשים שיודעים למזער את הבעיה, לתת לכם הצעת מחיר הגונה והכי חשוב? יועילו יותר מאשר יזיקו לטווח הארוך. איך מוצאים טכנאים? שאלה טובה, שאלה שעליה נשמח לענות לכם במאמר הבא.

מתי מזמינים טכנאי מקררים?

אחת הטעויות הנפוצות היא להתקשר אל טכנאי מקררים גם כאשר מתקיימות תקלות שאפשר לפתור לבד והתוצאה? גזל, לקיחת עלויות יקרות והכול מבלי לדעת שאת הבעיה הזאת יכולתם לפתור בעצמכם לבד. 

מה לעשות? להתעניין, ללמוד ולהכיר את התקלות השכיחות ביותר הקשורות במקרר או במקפיא המזון. כאמור, יש תקלות קלות ביותר המצריכות ניתוק של כבל המקרר וחיבורו מחדש ואילו יש מצבים בהם המקרר דורש הרבה יותר או אז חשוב למצוא טכנאי אמין, מיומן והכי חשוב צדיק במלוא מובן המילה. 

איך בוחרים טכנאי מקררים מקצועי? 

טכנאי מקררים מקצועי משמע טכנאי עם ניסיון של מעל עשר שנים לפחות, אחד כזה שיציג לכם תעודת טכנאי והוא אכן בוגר המכללה הייעודית ללימודים בתחום הנ"ל. כמו כן לדאבוננו בעידן בו נותן שירות אחד יוצא צדיק מכריו האחרים מאכזבים, נוקבים במחירים שאינם מצדיקים את התיקון ולעיתים גם גורמים לנזק בלתי הפיך. 

רוצים שזה לא יקרה גם לכם?  קראו כמה שיותר כתבות צרכנות עדכניות ואפילו הציצו וראו אולי הטכנאי שתבחרו קיבל את תעודת ההצטיינות מהתוכנית יצאת צדיק? בדיוק כאן נכנס לתמונה לירן ישי ומספק לכם את המפגש המקרי עם חיים אתגר- המפגש שאמר את דברו ומציג לכם טכנאי מקררים אמין, מיומן והכי חשוב יודע ורוצה לתת גם לכם את השירות בשקיפות מלאה על כל המשתמע מכך. 

תיקון של דלתות, מקפיא, סייד ובי סייד, כל סוגי המקררים, שירות מהיום להיות עם אחריות בגין כל תיקון ותיקון והתוצאה? מפגש פנים מול פנים עם טכנאי שלא רק יודע לתת שירות טוב אלא עומד מאחורי כל תיקון ותיקון אותו תצטרכו בהווה או בעתיד הרחוק. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here