כיצד לבחור חברת ניהול ואחזקה מתאימה?

0
332
שיפוצים במרכז
Credit: Pixabay.com

ללא כל ספק, הרבה יותר נעים ונוח לעבוד בסביבה נקייה ומטופחת. מאחר וכלל החברים במקום העבודה עוסקים בעבודתם שלהם, לא ניתן לדרוש מהם להשתתף בניקיון המבנה, אחזקתו והתיקונים הנדרשים לו. ברוב מקומות העבודה, בוחרים להעסיק חברת ניהול ואחזקה, שתסייע בתחזוקת המבנה השוטפת. בעוד שבחלק מהמבנים נשכרים שירותיה של חברת ניקיון ושירותיו של איש אחזקה בנפרד, קבוצת פדנט מציעה שילוב בין שני העולמות- שירותי אחזקה כלליים יחד עם ניקיון יסודי ושליטה מקיפה במבנה כולו.

מהי חברת ניהול ואחזקה?

חברת ניהול ואחזקה היא חברה חיצונית אשר מנהלת תחזוקתית את המבנה לכל פרטיו- שירותי ניקיון כלליים (משרדים, לובי, שירותים, מטבחון, חדרי מדרגות, מעליות ועוד), שירותי תיקון תשתיות (חשמל, צנרת), שירותי תיקון כלליים (נורות, שקעים, פריטים שהתבלו), שירותי גינון ועוד.

למה כדאי לעבוד עם חברת אחזקה?

אם חשובה לכם הנוחות, סביבת העבודה והמחייה הנעימה והמזמינה והשקט שלכם מכל אותן משימות ותקלות שמכבידות עליכם- כנראה שעבודה עם חברת ניהול ואחזקה מתאימה לכם. לאחר העסקת חברה מסוג זה, לא תצטרכו לדאוג עוד לכל אותן בעיות מציקות, לחפש אנשי מקצוע לתיקונים או לעבודות שוטפות- חברת הניהול תעשה את כל המשימות הללו עבורכם, כך שהדבר היחידי שתצטרכו לדאוג לגביו הוא עבודתכם הקבועה והשוטפת. כשתבחרו בחברה שאיתה תרצו לעבוד, תחתמו על טפסים בהם תובטח עבודה מסודרת לפי דרישתכם. במעמד זה, תקיימו גם תיאום ציפיות, בו תתארו את המשימות בהן תרצו שהחברה תעמוד דרך קבע, ותסבירו מה הם הדגשים החשובים לכם, עליהם תרצו שהחברה תקפיד. תיאום הציפיות יבטיח יחסי עבודה תקינים בין כל הצדדים וכמובן, יבטיח את מאמצי החברה להגיע להישגים אותם ביקשתם- ואת שביעות רצונכם.

כדי למנוע אכזבה, תסכול וחוסר נוחות בעתיד, חשוב לבחור בחברה אמינה, אותה לא תצטרכו להחליף. מומלץ לבחור בחברה גדולה, המציעה שירותים רבים אשר "יכסו" עבורכם את הצורך בבעלי מקצוע רבים נוספים. קבוצת פדנט, בעלת תחומי ההתמחות הרבים, היא בעלת ניסיון לא מובטל של שנים רבות, בהן הקפידו לשמור על רמת המצוינות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here