כיצד נמנעים מהצפות ומה עושים כשיש הצפה

0
322
כיצד נמנעים מהצפות ומה עושים כשיש הצפה
קרדיט FREEPIK

הצפות יוצרות נזק משמעותי בכל מבנה בו הן מצויות, במשרדים או בבתים פרטיים. חשוב לבדוק שכל הברזים סגורים וכן שאין נזילות, כדי למנוע מצב הרסני של הצפות במבנה בו אתם נמצאים. הצפות יכולות להיגרם גם בעקבות פיצוץ פתאומי של צינור מים. בכל מקרה בו אתם נמצאים במקום בו יש הצפה, אל תנסו לטפל בכך בעצמכם,  חשוב להתקשר לאיש מקצוע מיומן או חברה המתמחה בטיפול בהצפות, כדי לטפל בכך בהקדם האפשרי. טיפול בהקדם ימנע את החמרת הבעיה ואת התפשטות ההצפה למקומות אחרים סמוכים למבנה המוצף.  

טיפים לטיפול ראשוני במפגע של הצפות

הצפות הם מטרד לא נעים, ויוצר נזק רב לרכוש במבנה בו יש הצפה בלתי נשלטת. אם אתם עדים למצב כזה של הצפה, אז קבלו כמה טיפים ראשוניים לטיפול במפגע, במקביל ליצירת קשר עם אנשי מקצוע שיוכלו לטפל בבעיית ההצפה. אם כבר הגעתם למקום בו יש הצפה, גשו במהרה לברז הראשי וסגרו אותו. זה יעצור את זרימת המים, כדי למנוע את המשך זרימת המים. דבר נוסף וחשוב הוא לבדוק שמפסק החשמל מנותק, כדי להימנע ממצב של התחשמלות, היכול להיות מצב מסכן חיים. לאחר מכן צאו במהרה מהמבנה המוצף, אם תוכלו קחו עמכם חפצי ערך כגון מחשב או מסמכים חשובים בדרך, ולאחר מכן המתינו לאנשי המקצוע שיגיעו לטפל בהצפה.

טיפים למניעת הצפות במבנה, בבית או במשרד

קבלו מאיתנו כמה טיפים למניעת מפגע של הצפות, עוד בטרם התרחשותו. קודם כל, אם יש לכם מקרים של נזילות בבית או במשרד, תבדקו את זה ואל תזניחו, כדי שהבעיה לא תחמיר, עד כדי פיצוץ שיגרום להצפה. לטפל בכך ולא להמתין, כדי לא להגיע למצב של התפוצצות צינור המים. בנוסף, אם אתם חושדים שיש בעיה בצינור המים, מראהו נראה לא תקין, או בעיות של רטיבות על הקירות, אז מומלץ להזמין איש מקצוע לייעוץ בנידון. 

טיפול מקצועי לאחר הצפות: רק על ידי מקצוענים

בכל מקרה של הצפה, חשוב שזה יטופל על ידי אנשי מקצוע המיומנים לכך, היות ויש ברשותם ציוד משוכלל לטיפול בהצפות וכן הם בעלי הידע המקצועי הנדרש, כדי לדעת כיצד לטפל בהצפות פתאומיות ולבצע שאיבת הצפות. בדרך כלל מקצוענים בתחום זה, מביאים משאבה מיוחדת שנועדה לטפל במפגע ההצפה, ולהחזיר את המקום למצבו הקודם. משאבות כאלו מתופעלות על ידי אנשי מקצוע המתמחים בכך, והן ישאבו מים בכמויות גדולות, כדי לעצור את ההצפה ולהוריד בהדרגה את כמויות המים בתוך המבנה. בשלב הבא, חברות מקצועיות בתחום הטיפול בהצפות, ידאגו לייבוש של הקירות, באמצעות מכונות מיוחדות, על מנת להחזיר את המבנה למצב יבש. זה חשוב כדי למנוע יצירת עובש בעקבות רטיבות קיצונית. 

לאן לפנות במקרה של הצפות?

אם אתם מעוניינים לדעת לאן לפנות במקרים של הצפות, אז התשובה היא לפנות אל אנשי מקצוע, המתמחים בטיפול בהצפות על כל סוגיהם. תוכלו למצוא ברשת האינטרנט מגוון המלצות אודות חברות המטפלות בהצפות במבנים, כולל ייבוש המבנה לאחר הוצאת המים. המטרה היא לנסות להחזיר את המבנה למצבו הקודם, באופן הטוב ביותר שאפשר. תבקשו הצעות מחיר ממספר חברות המתמחות בטיפול בהצפות, חפשו באינטרנט וברשתות החברתיות, ומתוכם תבחרו את החברה המתאימה ביותר עבורכם, לטיפול מקצועני במפגע ההצפה. תוכלו למצוא חברות המטפלות בהצפה גם באמצעות המלצות ממכרים שלכם, שכבר נעזרו בעבר בשירות של חברה כזו, ובכך לחסוך לעצמכם את זמן החיפוש.  

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here