כך תעצבו את הגינה הפרטית שלכם

0
606
כך תעצבו את הגינה הפרטית שלכם
קרדיט תמונה FREEPIK

כל מי שיש לו גינה פרטית בסמוך לביתו יודע שמדובר בנכס. כשיש לכם גינה, השמים הם הגבול. תוכלו להחליט אם לגדל בה ירקות או צמחי עד, להכניס פינות ישיבה ולשבת בה בנחת לקול ציוץ הציפורים ביום שמשי חמים. מסיבה זו עיצוב גינה פרטית אינו מותרות בלבד, אלא צורך ממשי התורם לנראות הגינה. וכשבאים לשפר גינה, חשוב לדעת הכל על עיצוב הגינה המושלמת.

כל מה שאתם צריכים לדעת כדי לעצב את הגינה

רוצים להפוך את הגינה המוזנחת לשכיית חמדה של ממש? המדריך המלא לעיצוב גינה פרטית משלב התכנון עושה לכם סדר בבלגן:

1. קודם כל התכנון.

כשם שלא אופים עוגה ללא מתכון, כך גם לא מעצבים גינה ללא תכנית ברורה. עיצוב גינה מושלמת וייחודית מתחיל עם מדידות, בחינת השטח ותכנונים. חשוב לבחון פרמטרים כמו המיקום שבו נמצאת הגינה, הכיוון שאליו היא פונה (מזרח? צפון?), מידת החשיפה שלה אל השמש, סוג האדמה שלה וכדומה. התכנון המדויק יאפשר לכם להעביר את מערכת ההשקיה, לשלב תאורה, ריהוט גן ונוי או כל עיצוב אחר שתבחרו.

2. בוחרים את הריצוף.

עיצוב גינה מושלמת אינו יכול להיות שלם ללא שילוף אבני מדרך או ריצוף. קיימים סוגים שונים של אבני ריצוץ איכותיות דוגמת אבן גרניט, אבני סנדסטון צהובות, חלוקי נחל ועוד. לכל אבן יש מראה ייחודי, והיא משתלבת להפליא עם עיצוב גינה נכון. כך שחשוב לבחור את האבן המתאימה לכם, בהתאם לעיצוב שאתם מעוניינים ליצור.

3. האם אתם רוצים להכניס גם מזרקה?

המדריך המלא לעיצוב גינה פרטית משלב התכנון אינו יכול להיות שלם ללא תכנון של מזרקה. לצד ריצוף האבנים, מומלץ בחום לשלב גם מזרקה עם מים זורמים. לא זו בלבד שפריט מקורי זה יוצר מראה של עיצוב גינה מושלמת, הוא גם מספק אמצעי קירור טוב בימי קיץ לוהטים, ועל הדרך משבח את הצמחייה הגדלה לידו. כך, מזרקות בעלות מראה עתיק או מפלי מים הם הפריטים המשדרגים כל עיצוב גינה פרטית ומעניקים לה את המראה הייחודי שאין לאף אחד אחר.

למי מתאים לעצב גינה?

לאחר שראינו הכל על עיצוב הגינה המושלמת, חשוב להבין למי מתאים עיצוב גינה הכולל אלמנטים בולטים ומרכזיים כמו חלוקי נחל, מפלים או מזרקות. ובכן, גינה מעוצבת שנראית טוב חיונית לא רק לאנשים פרטיים שרוצים להרגיש נוח וטוב בשטח הפרטי שלהם, אלא גם לבעלי עסקים. לדוגמה, אם יש לכם קליניקה פרטית עם גינה או משרד ביתי וחמים הפונה לגינה, אתם מעוניינים למשוך אל העסק כמה שיותר לקוחות. אין דרך טובה לעשות זאת מאפשר לעצב את הגינה באופן האופטימלי, כדי שתיראה גן עדן של ממש. גינה מעוצבת באופן מושלם תגרום ללקוחות להרגיש כמו בבית, והם לא יהססו לפנות לבית העסק. וכל מה שיש לעשות כדי להשיג עיצוב גינה פרטית לא פחות ממושלם, הוא לפנות לאנשי מקצוע המבינים בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here