לרכוש כלים חשובים לחיים

0
640
לרכוש כלים חשובים לחיים

המנהלים לא מעריכים את העבודה שלנו, בן או בת הזוג כועסים עלינו ואחד הילדים חולה ואנו מתקשים לעזור לו. אין ספק, חיים בוגרים הם אינם פשוטים כאשר כל יום מביא עמו אתגר חדש. חלקנו ניקח נשימה עמוקה, נתכנן את היום הבא ונתמודד עם כל מה שיגיע. עם זאת, רבים מאתנו יברחו מהתמודדות – ויעדיפו להסתייע בחומרים חיצוניים וממכרים. אין זו התשובה הבריאה והנכונה, אך נדמה כי היא הנגישה ביותר.

כאמור, ההתמודדות עם העולם שבחוץ על כל מורכבויותיו איננה פשוטה. בייחוד כאשר אנו או הקרובים לנו ביותר סובלים ממחלות או הצקות. נדמה כי היד קלה על ההדק, וכי הפניה לחומרים ממכרים כדוגמת סמים ואלכוהול הינה נוחה. במהרה, לפני שאנו שמים לב – ההתמכרות עומדת מעבר לפינה והורסת כל חלקה טובה שנשארה בחיינו. עם זאת, כדי להתמודד עם המציאות, יש לפנות אל מכון גמילה מסמים ומהתמכרויות נוספות. "רנסאנס ויקטוריה" הינו מרכז גמילה מהמובילים בארץ. מרכז זה כולל רופאים מומחים, פסיכיאטרים בכירים, מדריכים מקצועיים ועובדים סוציאליים.

להיגמל מהתמכרויות בזכות צוות מקצועי

יום חדש עומד בפתח, ואנו חוששים מהרגע בו נצא מהמיטה ונעשה את דרכנו לעבודה. עומס המשימות, הדרישה לעמוד בתפוקה ועד יחס משפיל מצד המנהלים מעלים אצלנו חששות. אמנם השאיפה היא לעבוד בחברה נעימה ומפרגנת. בפועל, מקומות עבודה רבים אינם מעניקים לצוות העובדים את היחס המגיע להם. בהתאם, עובדים שונים יגיבו לכך אחרת – כאשר יצירת תלות בסמים קלים וקשים הינו מצב נפוץ. התמכרות לסמים, בין אם מדובר במריחואנה, קוקאין או נייס גאי, הינה נפוצה למדי – אך איננה משמשת בתור פתרון לגיטימי.

על מנת להתמודד עם יצירת התלות בסמים, יש לפנות אל "רנסאנס ויקטוריה", מרכז גמילה מסמים ואלכוהול. באמצעות גמילה באשפוז מלא, תוכלו גם אתם למצוא את הפתרון בתוככם – ולהבין כי אתם מחזיקים בכוחות עוצמתיים להתמודדות עם בעיותיכם. לצד הטיפול בהתמכרות לאלכוהול, מרכז גמילה זה אף מציע עזרה למשפחת המטופל. אין ספק, מדובר במענה מקיף שיעניק סיוע מהמעלה הראשונה – הן למטופל והן ליקרים לו.

גמילה פיזית ורגשית

ההכרה כי פתחנו תלות בחומרים אסורים הינה מורכבת. עם זאת, מדובר בצעד הראשון לעבר גמילה מלאה ומשמעותית. כמו כן, חשוב לא פחות ואף יותר לבקש עזרה מקצועית. זאת, כדי להיגמל כראוי – הן מהבחינה הפיזית והן מהבחינה הרגשית. לשם כך, אתם מוזמנים לפנות אל "רנסאנס ויקטוריה". לפרטים נוספים, צרו קשר בטלפון: 1-800-205077

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here