מוכנים לקחת אחריות על החיים שלכם?

0
284
עורך דין גירושין מומלץ
Credit: Pixabay.com

כבר תקופה ארוכה שאתם מרגישים לא בנוח עם מערכת היחסים הזוגית שלכם. קשה לכם לחשוב על גירושין, אבל זה נראה כמו הפתרון הנכון והטוב ביותר למצב האישי שלכם. ולכן, אתם פונים לעזרתו של משרד עורכי הדין המאם חליחל ומבקשים לקבל את הייעוץ המשפטי שמגיע לכם לקבל בסיטואציה כל כך מורכבת ומאתגרת.

יוצאים לדרך חדשה, אחרי שנים של חיי זוגיות קשים

חיי זוגיות קשים הם לאב דווקא סיבה להחליט לסיים את מערכת היחסים. לכולם יש עליות ומורדות. אבל אם אתם בוחרים לעצור ולפרק את מערכת היחסים שלכם, אתם צריכים לעשות זאת בצורה חכמה והגיונית. כלומר, לפנות לעזרתו של עורך דין גירושין מומלץ, ללמוד איך נראה תהליך גירושין מקצועי, ולקחת החלטות על בסיס מידע ולא על בסיס תחושות הבטן והרגשות שלכם. זאת, הדרך האמיתית לפרק את הבית, מבלי לפגוע בבן או בת הזוג לשעבר ומבלי לפגוע בילדים שלכם.

הזכות שלכם, היא לקבל ייצוג מקצועי

הזכות שלכם בתהליך גירושין לדאוג לאינטרסים שלכם היא לגיטימית לגמרי. נכון שיש ילדים באמצע ונכון שאתם עובדים מול בן זוג שעד לפני רגע היה לכם ביחד בית ומערכת היחסים. עדיין, האינטרסים שלכם בתוך התהליך הם שונים ולכל אחד מכם צריך להיות עורך דין לענייני משפחה בצפון שדואג לאינטרסים שלא. יחד עם זאת, שני עורכי הדין יחד צריכים לדאוג לאינטרס המשותף של המשפחה, אף על פי שהרוחות בתוך הבית סוערות ומורכבות.

טפלו עוד היום בנכסים שנשארו שלכם

גם אחרי הגירושין, יש עוד ענייני משפחה שצריכים לדאוג להם. עורך דין צוואה וירושה למשל יכול לעזור לכם לבנות צוואה שמתאימה למצב האישי החדש שלכם, וכך אתם תדעו שאתם משאירים לילדים שלכם את הרכוש בצורה מסודרת ודואגים לאינטרס הכלכלי שלהם כאשר אתם לא תהיו שם. חשוב לבצע את עידכון המסמכים מיד אחרי הגירושין, פשוט כי אתם אף פעם לא יכולים לדעת מה ילד יום, ועכשיו אין לכם בן או בת זוג שיכולים לדאוג לילדים וגם לכספים שלכם במקרה אסון.

אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין המאם חליחל יעשו את כל המאמצים בשביל למצוא פתרונות לכל צורך ולכל שאלה בתחום האישי, כאשר אתם מגיעים עם שאלות מורכבות ועם צרכים רגישים מאוד. וזאת טוסיק מתוך הבנה שאתם חייבים לקבל יעוץ מקצועי ועל בסיס שנים ארוכות של טיפול בתיקים בתחום המשפחה. לפרטים 046925187.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here