מכון גמילה פרטי

0
367
מרכז גמילה פרטי שיבטיא

 

לעיתים המצוקה המובילה לפניה אל מכון גמילה פרטי נסתרת מן העין, אך חשוב לדעת כי ישנם אנשים הנוטים לסבול מנטייה להתמכרות בשלב מוקדם או מאוחר בחייהם, ועלולים לפתוח תלות בחומרים או בהרגלים מסוימים שמסבים נזק גופני ונפשי, לצד נזק כלכלי והרס התא המשפחתי שלהם. הסיבות הגורמות להתמכרות הן מגוונות, אך הצורך בטיפול קיים חד משמעית אצל כל הסובלים מהן. תוכנית טיפול מסודרת ושיקומית אשר מתאימה באופן ספציפי למטופל היא הפתרון המומלץ ביותר לכל אדם הסובל מהתמכרויות. מכון גמילה פרטי מספק למטופליו כלים רבים ומעטפת תומכת שמטרתם לסייע לו להשתחרר מההתמכרות ולבחור בדרך חדשה ונקייה בחייו. 'שבטיא' הינו מכון גמילה מוכר ומפוקח על ידי משרד הבריאות, אשר מציע קשת של תוכניות טיפול מקצועיות שמותאמות אישית לכל מטופל ומטופל. 

מכון גמילה מאלכוהול | שיבטיא

כיצד פונים לטיפול במסגרת מכון גמילה פרטי?

חשוב להבין שמשפחתו של המכור או חבריו הקרובים בהחלט יכולים לפנות למכון גמילה על מנת לקבל פרטים ותשובות על שאלות. עם זאת, בהתאם לחוק, המכור עצמו חייב כמובן להסכים לקבל טיפול ולהיכנס למכון גמילה- כאשר המכור עצמו לא מבקש את הטיפול ולא מעוניין בו, הרי שלא ניתן להתחיל אותו. בהחלט אפשר לבצע פעולות מסוימות שידחפו את המכור להסכים לקבל טיפול, אך בסופו של יום ההחלטה היא שלו בלבד. משפחות רבות נמצאות בסיטואציה מורכבת עם בן המשפחה המכור, ואין ברשותן את הכלים המתאימים על מנת לשכנע את בן המשפחה להסכים לקבל טיפול ולפנות אל מכון גמילה פרטי מקוקאין, שישמור על פרטיות ודיסקרטיות אך גם יעניק את הטיפול הטוב ביותר בעזרת אנשי צוות מקצועיים ומנוסים, וכן באווירה רגועה ובתנאים טובים.

עזרה למשפחה

משפחתו וחבריו הקרובים של האדם המכור אשר מרגישים שאין ברשותם את הכלים הנכונים לגמילה ממשככי כאבים על מנת להכווין את יקירם ולשכנעו לקבל טיפול, מוזמנים לפנות ולבקש סיוע מהצוות של מכון הגמילה. מרכז 'שבטיא' מספק מגוון כלים וטיפולים למכור ולמשפחתו, שמטרתם להביא אותם אל הנקודה הטובה ביותר בחייו, מתחילת הטיפול וכמובן שימור התוצאות אחריו, תוך מתן דגש על השיקום והטיפול הרגשי בתוך המכון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here