מתקשרת מומלצת – איך קוראים את החלומות שלכם?

0
390
מתקשרת מומלצת – איך קוראים את החלומות שלכם?
קרדיט freepik

כשמדברים על חלומות מדברים על לא מעט דברים המטרידים אנשים בזמן שהם ישנים וגם לאחר השינה במשך כל היום. כאמור, זה לא חדש, לחלום יש אפשרות להשפיע עלינו למשך כל שעות היום ואפילו הרבה מעבר. אז בעידן בו מתקיימים חלומות לאורך זמן זו באמת שעת המבחן לדעת מה באמת מטריד אתכם? כיצד ניתן להבין את המשמעות והאם היא יכולה לשנות את חייכם מקצה אל הקצה? מן הסתם ראוי שתקראו את המאמר הבא. 

מהו חלום ואילו דרכים הוא עובר בדרך אל הגילוי? 

כל מה שאתם צריכים זו מתקשרת מומלצת שיודעת לגשר בין החלום לבין פתרונו. החלום הוא תדר, סוג של צינור דרכו עובר המסר זה שאליו מגיעה הנשמה בזמן השינה- בלילה. כאמור, תדר החלום עובר דרך הנשמה ומעביר את מה שהוא צריך ורוצה לאדם דרך חלומו. הגוף משמש כאן כלי זמני ודרכו החלום מוצא את הנשמה ומעביר לה את המסר. 

איפה מוצאים מתקשרת מומלצת שמבינה בחלומות?

פנייה ל מתקשרת מומלצת זה דבר מחייב בפרט שהחלום שלכם חוזר על עצמו ולא נותן לכם מנוח ובפרט אם זה חלום שלא שווה את האנרגיה כאמור- חלום שווא. אז כשבוחרים מתקשרת מומלצת באמת היא לא רק תאיר את אור על הדברים אלא תיישר את הקו החסר ואת הלא נודע. 

הליך הגילוי והפענוח של אותו החלום על ידי המתקשרת הנכונה יחבר בין כל הדברים וזאת בהיבט המוחשי שבין החיבור לנשמת החולם והתוצאה? גילויים חדשים שיכולים לשנות את כל פני התמונה. המתקשרת הנבחרת שתבחרו תהיה עם ידע של חיבור בין עולמות ואם זה לא מספיק אל תשכחו את העניין המיסטי והחיבור לכל נפש ונשמה בצורה ספציפית על כל המשתמע מכך.

מחפשים מתקשרת מומלצת?  רוצים להפיץ אור על הדברים? ספרו אל כל הפרטים, נסו להמחיש את התמונה בכללותה ובסופו של דבר בואו למגר את הפחדים ואת הקשיים באמצעות ייעוץ אחד שעושה את ההבדל. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here