עבירות מין לא צריכות להישאר במחשכים

0
309
קרדיט https://b-malka.co.il

 

בשנים האחרונות, תנועות נשים כמו גם שינויים חברתיים משמעותיים, מעלים לתודעה הציבורית את חשיבות השיח בנוגע לעבירות מין. יותר ויותר נשים מתלוננות על עבירות מין, והן מעוניינות לקבל את העזרה של עורך דין מומחה בתחום עבירות המין, כדי להתמודד עם ההליך הפלילי. זו היא בדיוק המשימה המקצועית של צוות משרד עורכי הדין בנימין מלכא, המלווה תיקים מורכבים בתחום עבירות המין.

הפגיעה מלווה – אבל את הצדק אפשר לקבל

פגיעות מין הן פגיעות שמשאיר צלקת גם בגוף וגם בנפש למשך שנים ארוכות. לפעמים נפגעות מין לא מוצאות את האומץ להתלונן בו במקום, ולפעמים הנפגעות פונות ישירות לעזרת עורכי דין עבירות מין כדי להתלונן במשטרה ולהתחיל הליך פלילי כנגד התוקף. כך או כך, חשוב לדעת שעומדת לפניכם הזכות להתלונן, ולפעמים אפילו חשוב להתלונן רק כדי להציל נשים נוספות. עורך דין עבירות מין מייצג גם את הצג השני של החשודים בביצוע עבירות מין, ומכירים היטב את הטיפול בצד זה.

קרדיט https://b-malka.co.il

המעצר מתחיל את מחול השדים סביבך

על פי רוב, החשודים והנחקרים בעבירות מין פונים ישירות לעזרת עורך דין מעצרים כדי להגן על הזכויות שלהם ולייצר שיח נגד המתלוננת, כבר בשלבים הראשונים של החקירה. ככל שמדובר על תיק עם פרופיל תקשורתי גבוה, התחושה של המתלוננות כי לעיתים רבות תחושה של מתקפה, והן מעדיפות להימנע מהתנהלות כזאת, כדי לשמור על שמן הטוב. יחד עם זאת, בהנחה שיש לך עורך דין שמלווה אותך, הוא יכול לדבר בשמך, ולהתמודד עם מחול השדים התקשורתי, כדי שלא לפגוע בהליך החקירה ולמצות את הדין עם התוקף.

בעימות, את לא צריכה להגיש מתגוננת

השלב הבא והחשוב ביותר של תהליך החקירה הוא העימות. המתלוננת יכולה לקבל ייעוץ לפני חקירה, בדיוק כמו שהחשוד זכאי לקבל. וביחד עם עורך הדין שלה היא תתכונן מול פנים עם התוקף. צריך לדעת אלו שאלות עתידות להישאר בחדר החקירות. מה יכולה להיות התגובה של החשוד. ובאילו דרכים את יכולה להתגונן כאשר השאלות הן חודרניות ולא נעימות. ולכן, העבודה מבעוד מועד עם עורך הדין שלך היא עבודה חשובה מאוד, שתקל עלייך במהלך חקירה. כך גם ההיפך, אם הנך חשוב בעבירות מין, יש להתייעץ עם עורך הדין איך להתנהל בעימות מול הקורבן.

הצוות המקצועי של משרד עורכי הדין בנימין מלכא מלווה נפגעות ונפגעי תקיפה מינית, וחשודים בתיקים מסוג זה אשר רוצים לקבל ייעוץ משפטי וחוששים מהליך החקירה. אנו מבינים את הקושי הנפשי, ועושים את כל המאמצים כדי לאפשר לכם לקבל תמיכה משפטית גם בסיטואציות משפטיות מאוד מורכבות. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם אנשי הצוות של משרד עורכי הדין 050-6398477.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here