עקרונות העבודה הנכונה עם מעצבת פנים

0
284
קרדיט: sdsd.co.il

לאחר שרואים את התוצאות המרהיבות של מעצבי פנים במגזינים ובאתרי עיצוב, ברור למה החלה פריחה בתחום זה. הביקוש למעצבי פנים מיומנים ומנוסים עולה ורבים מנצלים את ההזדמנות לעצב מחדש את הבית שלהם, והפעם לדייק במראה הנחשק שהם מעדיפים. עם זאת, לא תמיד ברור להם מי עושה מה כשמעצבים בית והאם להניח למעצב לעצב כרצונו או להנחות אותו בדרך לבית החלומות שלהם. חשוב, אם כך, לדעת שלכל מעצבת פנים מומלצת יש דרך משלה לראיין את הלקוחות ולהפיק מהם את המידע על הבית שהם זקוקים לו, ההעדפות העיצוביות שלהם והסגנון שבו הם חיים. שירן דדיה מכירה את זה מצוין ולכן פיתחה שיטת עבודה נוחה ויעילה לעבוד עם לקוחות על מה שהם אוהבים, ולהציע להם את היצירתיות שלה בתחום זה.

אורח החיים כהשראה

אורח החיים של דיירי כל בית אמור להעניק השראה למעצב הפנים משום שללא קווי מתאר של היום יום שלהם קשה לתכנן להם בית נוח ופונקציונלי, ועם זאת גם נראה מצוין. זה חשוב במיוחד בתחום של עיצוב פנים דירות יוקרה, משום ששם הנראות קריטית לנוכח אורח חיים של אירוח רבים מהארץ ומחו"ל, בתוקף תפקידים בכירים של מי שגר בבתים כאלה. כך שהעיצוב חייב לשלב בין הפיכת הבית לחמים ומשפחתי לבין היותו ייצוגי ובסיס לאירוח ולפגישות עבודה, כאשר זה מתבקש. העיצוב בבתים כאלה יככב ככל הנראה גם ברשימת המלצות של חוג האנשים שגרים בבתים כאלה ולכן רמת הדיוק בהצעות לעיצוב חייבת להיות גבוהה.

מה חשוב לדעת על מעצבת הפנים שלכם?

על מעצבת פנים מביאה אתה את מקורות ההשראה שלה מכל חייה, בתים שראתה ומקומות שמהם לקחה רעיונות לשילוב סגנונות ומוטיבים שונים. את כל הידע הזה היא מבססת על הלימודים שלה בעיצוב ובתכנון בתים כדי ליישם אותם נכון בכל בית. בסופו של דבר, עיצוב פנים בית פרטי צריך להיות שילוב של ידע אישי ומקצועי שמביא תרגום נכון בשטח של הרעיונות של בני הבית עצמם, אם יש להם, יחד עם הצרכים והדרישות שלהם. בבתים פרטיים ויוקרתיים זה מקבל דגש נוסף, כאמור, בגלל החשיפה הגבוהה של בתים כאלה לאנשים שמבינים בעיצוב בעצמם. שירן דדיה מציעה לכם, אם כך, עולם של עיצובי יוקרה לבתים פרטיים שעונה על הצורך של כל אחד מהלקוחות לבית מעוצב ונוח למגורים.