פירוק חברות בליווי עורך דין מקצועי

0
981
פירוק חברות בליווי עורך דין מקצועי

באין ברירה, ישראלים רבים מוצאים את עצמם עומדים מול חובות עצומים ולא יכולים לפרוע אותם. במצבים כאלו, החייבים יכולים לפתוח בתהליכי פשיטת רגל ולהכריז על פירוק חברות ועסקים שבבעלותם. כך, ניתן לשקם את החייב ולסייע לו לחזור לשגרת חיים רגילה.

מדוע לפנות לתהליך פירוק חברות?

אם תזרים המזומנים כבר המון זמן לא מצליח להחזיק את החובות בעסק, או שהנושים בחברה שלכם החליטו שהם רוצים לקבל את כספי החובות שלהם בחזרה, אתם כנראה תצטרכו בתקופה הקרובה להתחיל בתהליך המשפטי המורכב של פשיטת רגל. הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא הפנייה לעזרתו של עורך דין מומחה לפשיטת רגל שילווה אתכם לאורך הדרך.

עורך דין מקצועי לתהליך

בתהליך פירוק חברה יש אינספור סעיפים ותתי סעיפים שיכולים להיות משמעותיים ומהותיים מאוד לתוצאות שלו מבחינת בעל העסק. כך שאם אתם רוצים להצליח להפיק את המיטב מתהליך פירוק החברה, חשוב לבחור בעורך דין בעל ניסיון מקצועי מתאים והכירות מעמיקה עם כל רזי החוק והמשפט הישראליים בתחום. ככל ותוכלו למצות את ההליכים שלכם בצורה הטובה ביותר, כך החזרת החובות תהיה קלה יותר ואתם תגיעו למצב כלכלי מאוזן במהירות האפשרית. החיים שלכם יחזרו לשגרה וניתן יהיה לשקם גם את הפן המקצועי בחייכם.

מיצוי את כל האפשרויות המשפטיות בכדי להגיע לתוצאות הרצויות

לאורך תהליך פשיטת הרגל אתם עתידים לעבור שלבים רבים מאוד אשר כל מטרתם היא להביא להחזרה של החובות לנושים. ואולם, לעיתים מהלך התהליך אתם מצליחים להחזיר את החובות ולהתייצב כלכלית ללא עזרה חיצונית. במצב כזה יש צורך להגיש בקשת ביטול הליכי פשיטת רגל. זאת, בניגוד למצבים בהם מכריז בית המשפט על חדלות פירעון ומבצע הקפאה יזומה של כל החשבונות אותם מנהל בעל העסק. כמו בכל תהליך משפטי גם במצב של פשיטת רגל בו הלחץ על החייב הוא גדול מאוד, יש לכם לא מעט דרכים לפעול בהן ואתם רק צריכים לבחור את הדרך הטובה ביותר למיצוי כל הזכויות המשפטיות שלכם בעזרת איש מקצוע מומחה בתחומו.

עו"ד דנה פלד עוסקת בשנים הארונות בליווי משפטי מקצועי של עשרות רבות של חברות בתהליכי פירוק ופשיטת רגל. עו"ד פלד, מציעה את כל הכישורים והידע ברזי החוק הישראלי אשר יאפשרו לכל לקוח לקבל את התוצאות האידיאליות בתהליך המשפטי, תוך מינימום סיכונים ומקסימום הבנות בין כל הצדדים המעורבים בתהליך. התקשרו עכשיו 050-5732660

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here