פלפל הבנרו – לאמיצים בלבד

0
686
פלפל הבנרו - לאמיצים בלבד
קרדיט: trespesoshop.co.il

פלפל הבנרו נחשב לאחד הפלפלים החריפים מבין הפלפלים המיועדים למאכל הקיימים בעולם. בסולם החריפות של סקוביל הוא נמדד ברמת חריפות הגבוהה פי 150 עד פי 300 מפלפל חריף רגיל. ככל שהפלפל נמצא זמן רב יותר על השיח ומבשיל כך הוא מאבד מהחריפות שלו. כאשר מזג האוויר מתחמם, ההבשלה של הפלפל מואצת והוא נקטף מהר יותר ויהיה חריף יותר. גודלו של הפלפל נע בין 2 ס"מ ל – 6 ס"מ והוא בעל צבע ירוק. שמו של הפלפל נגזר מאזור מסחר בקובה שם התנהל עיקר הסחר בפלפל הכה ידוע בחריפותו. מעוניינים בפלפל הבנרו איכותי? אצלנו בטרז פזוס תמצאו מגוון רחב של פלפלים.

פלפל הבנרו: לא רק חריף, גם בריא!

החלקים החריפים ביותר בפלפל מסוג הבנרו הינם ציפוי הגרעינים והחלק הלבן אליו הגרעינים צמודים. ככל שמתרחקים מהחלקים הללו, הרי שהחריפות יורדת. פלפל הבנרו מכיל רמות גבוהות של קפסאיצין שהינו חומר הפועל כנוגד דלקות ומכאן שהוא נחשב לבעל סגולות רפואיות. הפלפל יכול להפחית את הסיכון לחלות במחלות שונות דוגמת דלקת פרקים וכן להקל ולמנוע כאבי ראש. אחד היתרונות הרפואיים הבולטים של פלפל הבנרו הינו הקלה על כאבי מעיים וכאבים שונים הקשורים לתהליכי העיכול. בנוסף הוא מחזק את מערכת החיסון ואת יכולת הראייה וזאת בזכות הוויטמינים שהוא מכיל. בפלפל ישנם נוגדי חמצון המגבירים את זרימת הדם ומונעים קרישה, מה שמסייע למי שסובל ממחלות לב. על אף שיש לפלפל הבנרו יתרונות רפואיים רבים, הרי שמומלץ לצרוך אותו במידה וזאת משום שהוא עלול לגרום לאי נוחות במערכת העיכול.

מומחים במאכלים ומוצרי בישול אותנטיים ממקסיקו

חברת טרז פזוס הינה חברה מובילה ומנוסה המתמחה בייצור ושיווק מוצרי בישול איכותיים שמקורם במקסיקו. אנו מציעים לכם מגוון מאכלים, מוצרי בישול, כלי ואביזרי בישול בהם: טורטיות מקמח חיטה, טורטיות מקמח תירס, מטבלים ורטבים פיקנטיים, קונפיטורות וריבות ועוד. בנוסף, בחנות המפעל תוכלו לרכוש גם ירקות טריים ממקסיקו, כלים אותנטיים המיוצרים בעבודת יד במקסיקו ועוד.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here