צאט בוט למסחר מקוון – כיצד אתרי מסחר מקוון משתמשים בצאט בוט למכירות

0
675
צאט בוט למסחר מקוון - כיצד אתרי מסחר מקוון משתמשים בצאט בוט למכירות

האם אתם עסק מקוון שמחפש להגביר את המודעות למותג ואת כמות המכירות?

אם עניתם כן, יכול להיות שזה הזמן בשבילך לבחון פיתוח צאט בוט למסחר מקוון.

צאט בוט למסחר מקוון ראה עליה חסרת תקדים בפופולריות בשנתיים האחרונות. באתרי מסחר מקוון הוא הפך למרכיב מרכזי במספר אסטרטגיות שיווקיות. צאט בוט במסחר מקוון הוא ורסיטלי מאוד, הוא יכול לתפקד כנציב שירות לקוחות או מכירות, ולאפשר למותגים קטנים יותר לחסוך על כח אדם ולהגביר את שביעות רצון הלקוחות בו זמנית.

על מנת לעזור לכם להבין טוב יותר כיצד הוספת צאט בוט למסחר מקוון משפרת עסקים מקוונים, לפניכם מספר דרכים בהן אתרי קניות משתמשים בבינה המלאכותית של צאט בוט בימינו.

 

הפשטת הניווט באתר

לקוחות מצפים למצוא צאט בוט בכל אתר קניות בו הם מבקרים. הם יודעים מה המשמעות של הצאט בוט המוכר – במקום לנווט באתר בעצמם, הם יכולים פשוט לבקש מהצאט בוט להביא אליהם את מה שהם מחפשים.

יתרון משמעותי אחד צאט בוט במסחר מקוון היא היכולת שלהם לתת לעסק שליטה טובה יותר על התהליך של הלקוחות באתר. האינטראקציה בין צאט בוט ללקוח מאפשרת פתרון מהיר של בעיות ושאלות. בואו נסתכל על דוגמה, בה משתמש מחפש מוצר מסויים באתר קניות מקוון.

גולש: "איזה מבצעים יש על ספרי הילדים? אני לא מוצא באתר"
צאט בוט: "לחץ כאן על הלינק למעבר לעמוד ספרי הילדים שלנו. שם תוכל לקרוא על כל המבצעים שיש לנו כרגע"
גולש: "תודה."
צאט בוט: "שמחתי לעזור.. אם יהיו עוד שאלות או שתרצה עזרה בהזמנה פשוט הקלד כאן את המספר שלך ונציג שלנו יחזור אלייך.

הגולש היה תקוע בנסיון למצוא מוצר מסויים בחנות מקוונת. צאט בוט למסחר מקוון מפשט את החיפוש שלו ובסופו של תהליך ממיר את הגולש לליד. הוא מסייע לאנשי המכירות של החנות לבצע אפסייל וקרוס-סייל על ידי מענה מיידי ללקוח. לאחר מכן איש המכירות יוכל להגדיל את המכירה בצורה טלפונית לאחר שהלקוח קיבל עזרה מהצאט בוט.

 

בדיקת סטטוס הזמנה ומעקב אחר חבילות

אין דבר המדאיג לקוחות יותר מאשר משלוח מתעכב. עם זאת, עיכובים וטעויות בשילוח הם מצב נתון כאשר אתם מנהלים חנות מקוונת. אך אם תיצרו צאט בוט לאתר שלכם, לא תאלצו לענות לכל שאלה בנוגע להזמנות בעצמכם. הצאט בוט שלכם יכול לחלוק איתכם את עומס העבודה ובכך לחסוך לכם שעות עבודה ולשמור על לקוחות מרוצים יותר.

בואו נניח שלקוח רכש מספר ספרים מחנות ספרים מקוונת. הוא מעוניין לבדוק את סטטוס ההזמנה שלו, לכן הוא נכנס לאתר ופותח את הצאט בוט על מנת לברר מה סטטוס ההזמנה.

צאט בוט: "ברוכים הבאים לאתר שלנו. כאן בצאט בוט תוכלו לקבל עזרה ומידע לגבי המוצרים והמבצעים או לקבל עזרה בבירור סטטוס הזמנה. מחפש הזמנה מסויימת שביצעתם? לחץ כאן על הלינק למעבר לעמוד בדיקת סטטוס ההזמנה שם תוכל להזין את מספר ההזמנה ולראות מתי יגיע אלייך המשלוח"

שיחה כמו זו היא הדרך המהירה והפשוטה ביותר ללקוחות לקבל עדכונים לגבי ההזמנות שלהם. בניית צאט בוט למסחר מקוון היא דרך נהדרת לעסקים מקוונים להימנע מלהטריד את לקוחותיהם עם מספרי מעקב שונים לחברות הלוגיסטיקה, או המאמץ להתקשר ולברר היכן המשלוח שלהם בכל רגע נתון.

 

במידה ואתם מעוניינים לבנות צאט בוט לאתר שלכם כנסו לאתר של וירטואל ספיריטס ותהנו מצאט בוט חינמי לאתר למשך 30 ימי ניסיון.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here