קריר, נעים ובטוח בבריכה

0
548
קריר, נעים ובטוח בבריכה
מקור pixabay

חודשי הקיץ החמים בעיצומם, ושוב אנו מתמודדים עם שאלת השאלות: היכן נבלה כדי להצטנן? הרעיון הראשון שיעלה לראשנו הוא, כמובן, בריכה השחייה. לצד בריכת השחייה הצוננת, מתחת לשמיים הכחולים ובקרב משפחה וחברים – מדובר בפתרון האידאלי לחום הישראלי. במקביל, כדי שההנאה תהיה מקסימלית, עלינו לוודא כי ביטחוננו נשמר. האם ישנם מצילים בבריכת השחייה? האם המצילים מחזיקים בהסמכה הדרושה לעבודה? מדובר בשאלות החשובות באמת!

כדי להבטיח את הנאתם של המבלים בבריכה, דרושים מצילים בעלי הכשרה מקיפה. למעשה, מדובר במקצוע בעל ערך רב, הנותן לעוסקים בו תחושת סיפוק רבה. לשם השתתפות בהכשרה, ניתן לפנות אל בית הספר "אומן המים". ביה"ס למצילים, שהוקם בשנת 2000, מכשיר את תלמידיו להיות מצילי בריכה – ולהתמחות בסגנונות שחייה שונים. בי"ס וותיק זה מתמחה בהסמכת מצילים, כאשר בוגריו מועסקים כמצילי בריכה ברחבי הארץ. כמו כן, בית הספר עובד תחת הפיקוח המקצועי של משרד התעשייה והמסחר. 

בחודשי הקיץ החמים, מבלים בבריכה עם מצילים

ישראל היא אמנם אחת המדינות החמות ביותר. עם זאת, חודשי הקיץ, המתחילים בסביבות מאי-יוני ומסתיימים אי שם, מביאים עמם גל חום משמעותי ביותר. בהתאם, כדי לצלוח את העונה כראוי – מומלץ ואף רצוי לבלות בבריכה: בשחייה או בישיבה על כיסא נוח לצד המים הקרירים, ומשקה מרענן ביד. במקביל, חשוב לוודא כי ישנו מציל נוכח בבריכה. 

אין ספק, נוכחותם של מצילים היא חשובה מאין כמוה. הרי הם מסייעים במקרה של טביעה, אובדן הכרה וכן הלאה. על מנת לעבוד במקצוע חשוב זה, יש לעבור את ההכשרה המתאימה. לאורכו של קורס מצילים, יהיה עליכם להשתתף ב-86 שעות אקדמאיות – כאשר 36 שעות לימוד הן מעשיות, 12 שעות לימוד הן עיוניות בכיתה ו-38 שעות לימוד מוקדשות לעזרה ראשונה. 

בבואכם להתעניין בקורס מסוג זה, עליכם לוודא כי בית הספר מחזיק במוניטין גבוה, עובדיו מנוסים, וכי אתם עומדים במלוא תנאי הקבלה ומבדק הכניסה. ושיהיה בהצלחה! 

לעבור הכשרה מקיפה, עבור משרה חשובה

הבילוי בבריכת השחייה הוא אהוב על ישראלים רבים. כדי לוודא כי הם נהנים, והשהות שלהם בטוחה, יש לעבור את ההכשרה המתאימה – ולעבוד כמציל בבריכה. למידע נוסף, פנו אל ביה"ס "אומן המים". בית הספר "אומן המים" מנוהל בהדרכתו של מארק אומן, בעל תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית ותואר ראשון בחינוך גופני. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 052-342-0460

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here