תאונה ללא רישיון נהיגה בתוקף

0
340
Credit: Pixabay.com

רישיון הנהיגה הוא כלי חשוב מאוד בידיים של אנשים רבים. אנשי המשפחה, אנשי עסקים וגם צעירים רבים שצריכים להתנייד בחופשיות, לא יכולים להרשות לעצמם לאבד את הרישיון גם אם הם ביצעו עבירות תנועה מסוכנות. על אחת כמה וכמה כאשר עבירות התנועה הן עבירות תנועה ברף הפלילי, אתם חייבים להיעזר בידע ובניסיון של עורך דין אלון שליכטר, למשפט פלילי ודיני תעבורה, בשביל לנקות את השם שלכם ולקבל בחזרה את הרישיון, וכל זאת, תוך שאתם עומדים בכל דרישות החוק ומקבלים את כל הזכויות שלכם במהלך החקירה והטיפול המשטרתי.

בעבירות קשות – עורך דין פלילי הוא חלק מהאירוע

עבירות תנועה קשות הופכות להיות בשנים האחרונות חלק בלתי נפרד מסביבת הנהיגה בישראל. שילוב שבין צפיפות לבין חוסר סבלנות על הכביש, יוצר סיטואציות לא פשוטות, גם כאשר מדובר על נהגים מנוסים וזהירים. זה יכול לקרות לכל אחד מאתנו, ברגע אחד של חוסר תשומת לב, ואנחנו נעצרים על ידי משטרה ונאשמים בעבירות תנועה קשה ומורכבת. במצב הזה, שיחת הטלפון הראשונה שאתם חייבים לבצע תהיה לעזרתו של עורך דין פלילי עם התמחות בתחום התעבורה והנהיגה, אשר יכול ללוות אתכם שלב אחרי שלב בתוך האירוע.

כשטועים בגדול – יש סיכוי שתשלמו בגדול

יש עבירות תנועה שהן תוצאה של טעות וחוסר תשומת לב, ויש עבירות תנועה כמו נהיגה ללא רישיון שאין החלטה ברורה של הנהג. גם כאשר טועים ובגדול על הכביש, ובמיוחד כאשר יש השלכות בפועל כמו נפגעים בתאונה, זה לא אומר שאתם באופן אוטומטי תאבדו את הרישיון שלכם לנצח. צריך להיות מוכנים לכך שתהיה השלכה, בדמות עונש כזה או אחר. אבל אם יש לכם קו הגנה מוצק המתבסס על לוגיקה שבונה עורך הדין, בהחלט אפשר לצמצם את ההשפעה של העונש על החיים שלכם בהווה ובעתיד.

הוכיחו שעברתם שינוי כדי לקבל את הזכות לנהוג מחדש

אם נניח שנתפסתם על עבירת נהיגה במהירות מופרזת ואתם עומדים למשפט, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם החשש מהעונש הוא להראות לבית המשפט שעברתם תהליך שיקום ושינוי. נהיגה מונעת, הבעת חרטה, ולקיחת אחריות. כמו גם הסברים ונימוקים מקצועיים של עורך דין שלכם. כל אלו יכולים להראות לבית המשפט שאתם באמת לא התכוונתם לבצע את העבירה, ושאתם מוכנים לקחת אחריות ולשנות את הדרכים שלכם בשביל להפוך את סביבת הנהיגה שלכם לבטוחה ובטיחותית יותר. לטווח הארוך, זו תהיה החלטה ששומרת על החיים שלכם, של המשפחה והחברים שלכם, ושל כל משתמשי הדרך שנמצאים סביבכם.

עורך דין אלון שליכטר מלווה נהגים רבים שמצאו את עצמם מתמודדים עם אישומים מורכבים בבית המשפט על עבירות תנועה. כך שאתם יכולים לקבל ייעוץ מקצועי אבל גם הנחיה והדרכה לאורך הדרך. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המשרד 054-6762373.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here