תיקון מקררים – תקלות נפוצות שחשוב לדעת לפני שמזמינים טכנאי מקררים

0
408
תיקון מקררים - תקלות נפוצות שחשוב לדעת לפני שמזמינים טכנאי מקררים
קרדיט FREEPIK

מקררים נחשבים מוצרים אמינים ביותר ולרוב הם אמורים לעבוד למשך שנים ארוכות בפרט אם נקנו לאחרונה. מאידך, כשיש תקלה שאין לכם מושג מה מקורה, הדברים בהחלט דורשים התייחסות אחרת.

רוצים לזהות את הבעיה לפני שאתם מזמינים תיקון מקררים או טכנאי מקררים? הנה כמה דברים אודות התקלות הנפוצות ביותר במרחב המקררים ואיך אפשר במקרים מסוימים לתת מענה נאמן כבר בזמן שאתם מתקשרים את השיחה הראשונה ושואלים את כל השאלות בשיחה טלפון אחת. אז מהן התלונות השכיחות? הנה כמה מהן במאמר שלפניכם. 

תלונה מס' 1# למה המקרר לא מקרר? 

אחת התלונות הנפוצות ביותר זה למה המקרר הפסיק לקרר כמו בעבר? או לחילופין למה כל המזון קופא במקרר? ברוב המקרים זה יכול להיות תרמוסטט שהוזז ממקומו או שאולי אתם מעמיסים מוצרים במקרר. 

אז במצב ראשוני תחשבו שאולי צריך להתקשר אל הטכנאי אבל אם תגיעו אל טכנאי מקררים המתאים, טכנאי מקררים יצאת צדיק הוא לבטח יספר לכם כי הדלת לא נסגרה כהלכה ושם מסתיימת גם הבעיה. כמו כן, ייתכן כי במקרים מסוימים גומיית הדלת תיפגם ומה שיידרש זה בסך הכול להחליף אותה ולהשיב את המקרר אל התלם. 

תלונה מס' 2 # למה המקרר פועל ללא הפסקה ועדיין לא מקרר? 

במצבים בהם המקרר פועל ללא הפסקה ועדיין לא מקרר, התרמוסטט תקין אין מנוס, כנראה שיידרש מכם לשלול בעיה שסביר להניח קשורה במחסור גז. במצב הנ"ל אין מנוס וכן יידרש מכם לצור קשר עם טכנאי מקררים לצורך פעולה קטנה שלא אמורה לעלות סכומי עתק, אז ראו הוזהרתם! 

תלונה מס' 3 # למה המקרר שלי מרעיש? 

אם רעש המקרר שלכם חריג במיוחד זה בהחלט מצביע על תקלה מכנית וכאן תהיו מחויבים בהזמנת טכנאי מקררים מוסמך במטרה לאתר את מקור הרעש. 

תלונה מס' 4# למה המקרר שלי סובל מנזילת מים? 

מקרר שפתאום ללא התרעה מתחילים לנזול ממנו מים יזדקק לטיפול הדחוף ביותר מכל השאר. לעיתים זו אולי תהיה דלת שלא נסגרת לרבות כאשר גוף החימום לא יהיה תקין. במצבים בהם מגש האידוי יתקלקל גם זו תהיה סיבה דחופה למזער את הנזקים ולצור קשר עם טכנאי מקררים מיומן, אמין והכי חשוב מקצועי ובעל ניסיון. 

בסיכומו של דבר, זה יכול להיות שסתום בעייתי, קרח שמיוצר על ידי המקרר ופוגם במזון ודלת שאינה נסגרת, בכל המקרים הנ"ל חשוב להתקשר ישירות אל טכנאי מקררים שישים סוף לבעיה. הגעתם אל טכנאי שיש בידו תעודה מטעם התוכנית יצאת צדיק? אתם כבר בדרך הנכונה לחסוך לא מעט ולפגוש אדם מקצועי על פי כל הפרמטרים הנדרשים – מקצועיות, אמינות ושירות! 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here