תכנון ועיצוב סטנדים מקרטון

0
405
תכנון ועיצוב סטנדים מקרטון
קרדיט: FREEPIK

תכנון ועיצוב סטנדים מקרטון נועד להפיק מתקני תצוגה מתאימים, להצגת מוצרים כאלה ואחרים. שירות של תכנון ועיצוב סטנדים מקרטון יכול לכלול הן את היבט העיצוב בהתאם לערכי וצבעי המותג והן את היבט הפרקטיקה: התאמת החומרים, מחשבה על החיבור בין האלמנטים החומריים וכמובן שימוש בטכנולוגיות חיתוך והדפסה מתאימות כדי להפיק את הסטנד הסופי.

תכנון ועיצוב סטנדים מקרטון ברובד אסתטי ופרקטי

תכנון ועיצוב סטנדים מקרטון כאמור, יכול לכלול את הן הרובד העיצובי, האסתטי והן את הרובד הפרקטי. הרובד הפרקטי כולל הדפסה וחיתוך, כך שלמעשה מתקבל סטנד שאפשר לעבוד איתו, להעמיד ולהציב עליו מוצרים. התוצר הסופי יכול להיות מתקן תצוגה מקרטון עבור משרד, עבור תערוכה, חנות, הרצאה וכן הלאה. כל סטנד שכזה יכול להיות מותאם אישית. הן בממדים שהתבקשו, מהחומרים שהתבקשו ועם הצבעים והטבעת הלוגו המתאימים. 

תכנון ועיצוב סטנדים מקרטון יכול לשמש לכל מיני מטרות עסקיות. לדוגמה, באם אנחנו מעבירים הרצאה, אנחנו יכולים להציב סטנד מעוצב במקום מרכזי ולהניח עליו ברושורים, כרטיסי ביקור, פלאיירים ואולי אפילו שוקולדים טעימים למי שרוצה להתפנק. לחילופין, ניתן לצייד את הסטנד בכל מיני מוצרים שהמרצה, או מישהו מטעם ההרצאה מעוניין למכור. אולי יהיה מדובר בספרים, אולי במוצרים כאלה ואחרים. כל עוד הסטנד יכול לתמוך במשקל, להיראות ייצוגי ולהעביר את המסר שהוא למעשה מחזיק מקום עבור פריטים מסוימים שניתן לקחת – הרי זה משובח.

עיצוב תעשייתי: תכנון ועיצוב סטנדים מקרטון

למעשה, כל העניין של עיצוב תעשייתי – זה לעצב עבור התעשייה. תכנון ועיצוב סטנדים מקרטון הוא מקרה פרטי, או יישום של עקרונות העיצוב התעשייתי, המאפשרים לו לבוא לידי ביטוי באופן שמותאם לעבודה עם הלקוח.  המעצב התעשייתי מסתכל על הדרישות העסקיות, כמו גם על הדרישות הפרקטיות שסטנד אמור ליישם – ובכך יוצר משהו חדש, או לפחות גוון חדש מסוים על משהו ישן, כדי ליצור משהו שמתאים לצרכי תעשייה ועסקים.

לדוגמה, באם מישהו יגיד למעצב תעשייתי מסוים שהסטנד לא אמור לשמש ככלי זמני לתערוכה אחת או שתיים, אלא אמור להחזיק לזמן הארוך ולמעשה גם לשמש כמעמד לפריטי משרד בזמן שלא לוקחים אותו לתערוכות, הרי שהמעצב יכול, במסגרת תכנון ועיצוב סטנדים מקרטון, ליצור את הסטנד מחומרים מאוד קשיחים, בעובי מספק כדי לאפשר לסטנד להישאר חזק, עמיד ויציב לאורך זמן. המעצב ילך כדרך תהליכי העיצוב הכוללים כמובן עיצוב, הפקה וייצור. אם כי, את שלב הייצור אפשר שיאציל לבית דפוס מתאים.

תכנון ועיצוב סטנדים מקרטון: שתי מטרות ברורות

ועם זאת, גם לאחר כל שאמרנו לגבי תכנון ועיצוב סטנדים מקרטון, חשוב לזכור שיש לו שתי מטרות עיקריות שלדעתנו מתקיימות עבורו, והן האלמנט הפרקטי של החזקת פריטים והאלמנט השיווקי של הבאה לשוק. מה זה אומר? את החלק הראשון כבר כיסינו, אנחנו יודעים שסטנד צריך להחזיק פרטים. האלמנט השני, השיווקי כבר מתבהר באם תוהים לגבי המילה "שיווק". שכן היא מכילה את המילה שוק. כלומר, להביא לשוק.

אנחנו רוצים להביא מוצר לשוק, להראות שהוא קיים ולמשוך תשומת לב מספקת מאנשים מתעניינים. אי לכך ובהתאם לזאת על סטנד להיראות ייצוגי, מושך ומבטא נאמנה את ערכי המותג.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here