איך בוחרים נכון יועץ לכלכלת המשפחה? כמה טיפים חשובים שכדאי לדעת

0
654
קרדיט: pixabay

רבים חושבים כי יועצים לכלכלת המשפחה הם אנשים שיודעים רק לתת עצות, אבל לא מאמינים שזה מה שהם צריכים עכשיו כדי לשנות את חייהם לטובה. אז הם אומרים. כמובן שאין תחליף לאיש מקצוע מנוסה וכך בתחום ניהול כלכלת המשפחה. אם אינכם מצליחים לייצב את המצב הכלכלי בעצמכם, תצטרכו ככל הנראה לשכור איש מקצוע שיעזור לכם בנושא. עמיחי מרקס כאן לרשותכם וישמח ללוות אתכם בתהליך עד שתגיעו לרווחה כלכלית.

 

טיפים חשובים לבחירת יועצים לכלכלת המשפחה

  • יחסי אנוש – אחד הדברים החשובים ביותר בנושא ייעוץ והכוונה בכלל הוא היחס האנושי שמציג היועץ והחיבור שלו עם הלקוח. אם אין לכם כימיה והערכה ליועץ שלכם לא תוכלו לעשות את השינוי המיוחל בחייכם. מנטורים ויועצים למיניהם אוהבים לעבוד בשיטה של כוח, אגרסיביות ושיטות קיצוניות להשגת מטרות – אצל עמיחי מרקס זה שונה, רגוע ומושכל יותר.
  • קבלו המלצות – כדאי לבדוק את ההמלצות עבור אותו איש מקצוע. אם אינכם מסתמכים על הכתוב באתר, לבטח תרצו לקרוא חוות דעת ודירוגים בתוצאות החיפוש בגוגל על איש המקצוע, או ברשתות החברתיות בפרופיל העסקי של אותו איש מקצוע. כמו כן ניתן לבקש מאותו איש מקצוע שיעלה על הקו משפחה שהוא ליווה ועזר לה לצאת לרווחה כלכלית, לאחר קבלת האישור מאותה משפחה כמובן.
  • זה לא הכמות זו הדרך – לעמיחי מרקס יש ניסיון בליווי מאות משפחות לאורך השנים, אותן הוציא מבוץ כלכלי לחיים של רווחה כלכלית ואורח חיים כלכלי בריא יותר. אך זה לא הכמות של הלקוחות כמו שזה הדרך. כאשר אתם בוחנים יועצים לכלכלת המשפחה חשוב לבדוק את תוכנית הפעולה ו"האני מאמין, של אותו יועץ, כיוון שאם זה לא משהו שאתם מאמינים שיכול לדבר אליכם – כנראה שתצטרכו לעבור ליועץ הבא.

 

עמיחי מרקס כאן לשירותכם

עמיחי מרקס הוא מרצה, מנחה סדנאות ויועץ כלכלי מקצועי ומנוסה עם למעלה מ-15 שנים של ניסיון בתחום ובליווי משפחות. עמיחי בעל תארים ראשון ושני, בעל הסמכה מקצועית לייעוץ כלכלת המשפחה, הסמכה כמאמן והסמכה כמגשר. כל אלה הובילו אותו להיפגש עם משפחות רבות ולשמוע אינספור סיפורים כדי לגלות בסוף שהכול אפשרי וכל מה שצריך זה ידע ורצון. אם יש לכם את הרצון לעמיחי יש את הידע – צרו קשר והתחילו לנהל נכון את כלכלת המשפחה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here