איך לחשב ביוץ? – הדרך הטבעית והמדויקת

0
579
איך לחשב ביוץ? - הדרך הטבעית והמדויקת
מקור daysy.co.il

הרבה נשים רוצות לדעת בצורה מדויקת, ספציפית, מתי הן מבייצות, כך הן יכולות לתכנן טוב יותר את מועד כניסתן להריון. זה חשוב לתכנון נכון באופן אישי וזה נכון כשמתחתנים או מחליטים על הקמת משפחה עם בן זוג.

בעבר, לצורך חישוב ביוץ בצורה מדויקת היה צורך בשימוש ביומנים, מחשבים, ואמצעים אחרים. התוצאה לא תמיד היתה מדויקת, והיה צורך לזכור תאריכים, אחרת תקופת הביוץ החודשית היתה עוברת ואז היה צריך לחכות לחודש הבא.

בעזרת מחשבון ביוץ דייזי, כל תהליך החישוב מתבצע בצורה הרבה יותר פשוטה, הרבה יותר אמינה ומדויקת. מדובר במחשבון פשוט שמאפשר לכל אישה לדעת בדיוק מתי היא פורייה, מתי היא לא פורייה, מתי היא מתקרבת לווסת, מתי היא אמורה לבייץ, וכך היא יכולה לתכנן טוב יותר את מועד ההיריון שלה.

העבודה עם מחשבון ביוץ דייזי היא מאוד פשוטה ונוחה, כל אישה שנדרשת אליו, יכולה להשתמש בו בצורה נוחה וחופשית, בכל זמן, בכל מקום בו היא נמצאת, מבלי שהיא תרגיש לא בנוח. היתרון של המחשבון, הוא נייד, נוח, ומאוד פשוט לשימוש.

לפני שנסביר כיצד משתמשים במחשבון, צריך לציין שנשים מכל העולם משתמשות בו, במשך שנים רבות, והוא נחשב לאחד המחשבונים הכי איכותיים בתחום. זאת בזכות העובדה שהוא יודע ללמוד את הנתונים האישיים של האישה, נתוני המחזור החודשי, בצורה מאוד אמינה, מה שמאפשר לו לספק תוצאות איכותיות.

כיצד פועל מחשבון דייזי?

שיטת העבודה של המחשבון היא מאוד פשוטה. האישה מכניסה למחשבון את נתוני המחזור החודשי שלה, וכך בימי המחזור היא משתמשת במחשבון בשביל למדוד את הטמפרטורה של הגוף שלה, כשהיא מכניסה אותו מתחת ללשון, לפני שהיא קמה משינה (יש לעשות זאת אחרי שלוש שעות שינה רציפה לפחות). לפי טמפרטורת הגוף ידע המחשבון לומר האם האישה פורייה או לא. במידה והיא פוריה אז הוא יציג אור אדום אם היא לא פורייה, אז הוא יציג אור ירוק.

הרעיון הוא, שהמחשבון יודע ללמוד את תנאי המחזור האישי של האישה ובעזרת הנתונים שהוא אוסף במהלך המחזורים של האישה, יכול לחשב את מצב הפוריות שלה מדי יום. למחשבון יש ניסיון של למעלה משלושים שנה בעבודה, מה שמאפשר לו לייצר אלגוריתמים שמאפשר להציג תמונת מצב אמינה ומדויקת. המחשבון עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ולראייה הוא קיבל את אישור התקן של האיחוד האירופי.

כמו שציינו, היתרון של המחשבון, מעבר לכך שהוא אמין ומדויק, ניתן להשתמש בו בכל מקום, בצורה מאוד נוחה ופשוטה. אין צורך לחמוק לשירותים או ללכת למקום אחר בשביל לעשות את הבדיקה. ל מה שנדרש, זה להכניס את המחשבון לפה, לבדוק את טמפרטורת הגוף אחרי שינה, וכך אפשר לדעת עוד לפני שמתעוררים בבוקר, האם הגוף פורה או לא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here