איך מתמודדים עם לשון הרע בפייסבוק?

0
711
איך מתמודדים עם לשון הרע בפייסבוק?
מקור freepik

במהלך השנים, הפך הפייסבוק לחלק בלתי נפרד מחיי אינספור אנשים בכל רחבי העולם. מדיה חברתית זו מעניקה לרבים אפשרות להביע את כל אשר על ליבם בכל עת שירצו, זאת בהתאמה לחופש הביטוי. לצערנו, ישנם לא מעט אנשים אשר מנצלים את חופש וזכות זו ובוחרים להפיץ את לשון הרע בפייסבוק. תופעה זו, בין אם פוסט פוגעני, סטטוס שחושף מידע אישי רגיש או אפילו הוצאת דיבה על עסק מסוים בפייסבוק, עשויה להביא לפגיעה משמעותית במגוון רחב של היבטים בחייו ופעילותו של אדם או עסק. בין אם אתם תובעים אדם בגין פרסום לשון הרע ובין אם אתם הצד הנתבע, מומלץ יהיה להיעזר בשירותיו של משרד עורכי דין – אתי חסיד, אשר יספק לכם את המענה המשפטי הנחוץ.

לשון הרע בפייסבוק – דברים שכדאי לדעת

  • פסיקות בית המשפט קבעו זה מכבר כי פרסום לשון הרע בפייסבוק נחשב כפרסום לשון הרע לכל דבר ועניין.
  • חשוב לציין כי המפרסם בפייסבוק, הוא זה אשר אחראי ונושא בחובה הפיצוי (במידה והוחלט כי מגיע פיצוי לתובע) בלשון הרע לבדו.
  • מי שבחר לעשות שימוש ציני ובלתי חוקי ברשת הפייסבוק ומכפיש את הגולשים האחרים, יהיה זה אשר בחר לעשות זאת בחשיפה גדולה במיוחד. נקודה אשר מהווה פגיעה משמעותית אשר לרוב תזכה לענישה רבה יותר.
  • יש לציין כי לאחרונה קבע בית המשפט כי לא רק פרסומו המקורי של פוסט לשון הרע מהוה עילה לתביעה, אלא גם כל מי ששיתף את הפוסט המקורי או הגיב לו – יהיה אחראי לפרסומו של הפוסט הפוגעני באותה המידה.

משרד עורכי דין – אתי חסיד, מקצועיות ללא פשרות

במידה והשמיצו אתכם בפייסבוק, פגעו במוניטין העסקי שלכם, פגעו במשלח ידכם או בשמכם הטוב, חשוב יהיה לדעת כי יש בידכם עילה לתביעת לשון הרע. היעזרו בשירותיו של משרד עורכי דין – אתי חסיד, והבטיחו את קבלת המענה המשפטי המקצועי הנחוץ לכם גם ברגעים מורכבים וסבוכים אלו. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר באתר או חייגו  054-2345919 | 03-5226960.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here