איך נבחר חנויות רהיטים מובחרות?

0
235
קרדיט: qbic.co.il

חנויות רהיטים מובחרות

בעקבות כך שנוספו במרכז עשרות משרדים, וכבר יש במרכז מאות משרדים החלו להיפתח המון חנויות רהיטים במרכז. החנויות פזורות בכל רחבי המרכז והביקוש לחנויות רהיטים במרכז עלה ועולה בצורה אקספוננציליות בתקופה האחרונה, האפשרויות רחבות, אז איך נבחר את החנות המתאימה?

  • איכות – נצטרך לוודא עם החנות מהם טיבם של המוצרים אותם אנו רוכשים.
  • מחיר – מחיר הגון ושפוי ביחס למוצר אותו אנו רוצים בהתאם למחירו בשוק והחומרים ממנו הוא עשוי.
  • אמינות וניסיון- נוודא את אמינותה של החנות ואת שנות הניסיון שלה.
  • ביטוח- ביטוח על המוצרים במקרה של מוצר תקול או הרס מהיר של המוצר עצמו.
  • נוחות- שקל ופשוט להרכיב את המוצר ובמידה ולא כך הדבר אז שיגיע עם מתקין.

מבחר- נוודא שיש בחנויות הרהיטים שלנו את הרהיטים אשר אותם אנו מחפשים ושחנויות הרהיטים במרכז אכן בעלות מגוון רחב של רהיטים, קיוביק דייזין בע"מ היא חברה אשר עוסקת באספקת ציוד משרדי נרחב משומש וחדש כמובן, המתחם משתרע על שטח של 1600 מ"ר במתחם הצוות של קיוביק יעניק עבורכם שירות מקצועי ואדיב במחיר הכי משתלם בשוק.

 

מקום נוח לאחסון

ארונית היא אחד הדברים היותר שימושיים בכל משרד ובית בישראל. ארונית היא מסגרת העשויה מחומר מסוים לרוב עץ, יכולה להיות גם מתכת ובתוכה מותקנים מדפים מודולריים. ארונית מדפים מגיעה בגדלים שונים הן של הארונית והן של המדפים עצמם והיא שימושית לכל צורך שתצטרכו, בנוסף לכך הארונית היא דבר מאוד יפה וייחודי והיא תשפר משמעותית את מראה המשרד שלכם או הבית. הארונית יכולה להגיע בצבעים שונים שיתאימו לסוג המשרד שלכם, כמו כן הארונית קלה להרכבה, וקל להזיז אותה לחללים שונים אחרים במשרד אם יש צורך בכך.

פנו למומחים

ארונית איכותית היא אחת שתחזיק לאורך זמן ותהיה יציבה וחזקה תחת המשקלים שעליה. קיוביק דייזין תעניק עבורכם שירות פנטסטי בכל נושא ארונית מדפים, ציוד משרדי וכו', תוך שירות אמין ומקצועי ומוצרים ברמה הגבוהה ביותר לפרטים נוספים, צרו קשר : בטלפון: 08-8624964.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here