ביטול כתב אישום

0
201

כתב אישום

כתב אישום מודיע על תחילתו של ההליך הפלילי, האשמות המיוחסות לנאשם וסעיפי העבירות עליהם כביכול עבר. אולם, גם לאחר הגשת כתב האישום, בעזרת ייצוג של עורך דין מנוסה ובנסיבות המתאימות, יכול התובע לחזור בו מכתב האישום, ביוזמתו או בהמלצת בית המשפט. גם בהינתן שאין אפשרות ביטול כתב אישום, יש דרכים שונות ומגוונות לנהל את ההליך הפלילי ולהימנע מהתוצאה האחת החמורה ביותר והיא – פגיעה בחופש של הנאשם ובשמו הטוב.

במשרד עורכי הדין – שקמה אדרי, הביאו להצלחות רבות ובין היתר לחזרה מכתבי אישום,  אי הרשעה אשר שומרת על שמו הטוב של הנאשם, וניתוב התיק להליכים פוגעניים פחות.

בין אם הוגשם נגדכם כתב אישום שלא בצדק, ובין אם אכן בוצעה עבירה אך ישנה עילה לבטל את כתב האישום – מומלץ להיוועץ בעורך דין מנוסה שיעזור לכם לברר את הזכויות שלכם מול המערכת המשפטית והאם הדבר בכלל אפשרי במקרה הספציפי שלכם. זכרו, אמנם לא כל כתב אישום ניתן לבטל, אבל במקרים רבים הדבר אכן מצליח וחיו של הנאשם ניצלים, ולא פחות חשוב מכך, ממונו. כל זאת מעל הכל בכדי להביא לשיקומו ולהחזירו כאדם נורמטיבי לחברה.

איפה מוצאים עורך דין?

אם אתם תושבי העיר ראשון לציון אתם בוודאי מחפשים משרד עורכי דין שיהיה קרוב אליכם, בעוד שלא תמיד קל למצוא עורך דין פלילי בראשון לציון, ניתן לפנות למשרדה של עורכת הדין שקמה אדרי, הממוקם קרוב בעיר תל אביב, על מנת לקבל מענה וסיוע לבעיה שלכם. כאשר בוחרים עורך דין חשוב לבחור את העורך דין המנוסה ביותר שניתן, כזה שידע לנתח מבחינה משפטית את הסיטואציה אליה נקלעתם וידע לנתב את ההליך למקום הטוב עבורכם. חשוב שיהיה בעל ניסיון מוכח והצלחה עם מיוצגים אחרים. זכרו שכאשר מוגש כתב אישום פלילי,  ההשלכות שלו יכולות להיות הרסניות להמשך החיים של הנאשם, ולכן יש לפנות לייצוג הטוב ביותר שניתן ולבחור את עורך הדין המנוסה ביותר- על מנת לקבל ייצוג הולם מול המערכת המשפטית.

עורכת דין שקמה אדרי היא עורכת דין מנוסה בתחום הפלילי, היא המייסדת והבעלים של המשרד הממוקם בתל אביב ובעלת ניסיון רב בייצוג בתחום הפלילי. היא התחילה את לימודי המשפטים שלה מיד לאחר שחרורה מצה"ל שם שירתה בתפקיד ייחודי, סיימה את לימודי התואר L.L.B במשפטים בהצטיינות, היא חברה לשעבר בכתב העת המקצועי "שערי מדע ומשפט" ובוגרת התמחות בסנגוריה הציבורית במחוז צפון. היא תשמח לסייע לכם בכל בעיה שנתקלתם בה מול רשויות החוק, גם בחזרה מכתב אישום פלילי. חייגו אל שקמה עוד היום >> 054-5238646

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here