במה אפשר לקבל סיוע משפטי בנוגע לגירושין וממי אפשר לקבל את העזרה

0
184
עורך דין גירושין ביבנה
קרדיט: freepik

עורך דין ותיק ומנוסה יעזור לכם בכל הקשור להליך הגירושין. בין אם מדובר בהסדרים השונים הקשורים לילדים המשותפים ובין אם בכל הנוגע לנושאים אחרים כמו חלוקת הרכוש המשותף וכו'. הרבה לקוחות פונים לעורך דין המתמחה בתחום הגירושין כדי לקבל עזרה על מנת להסדיר את המשמורת המשותפת והסדרי הראייה בין ההורים, וכמובן את תשלומי המזונות כדי לוודא ולהבטיח את רווחתם הכלכלית של הילדים. ניתן למצוא עורך דין גירושין ביבנה או בערים נוספות באזור המרכז והשפלה בהתאם לצרכים האישיים שלכם ומצבכם המשפטי.

מי הוא עורך דין משפחה מומלץ ואיך הוא יכול לעזור לי מבחינה משפטית?

בחיינו יש הרבה נושאים שמאוד רגישים לנו כמו גירושים בין בני זוג. בזמנים לא פשוטים כאלו מבחינה משפחתית אנחנו צריכים לטפל בהם משפטית, ודיני המשפחה הוא התחום הרלוונטי לנושאים אלה. דיני המשפחה כוללים בין היתר את הנושאים הקשורים לנישואים, גירושין, צוואות וירושות של בן משפחה,  וכן נושאים רבים נוספים. על מנת לשמור על האינטרסים שלכם, כדאי לכם להיעזר בשירותיו של עורך דין דיני משפחה מומלץ  שאתם יודעים שכבר עזר לאנשים אחרים בענייניהם המשפטיים. כמובן שלא צריך להוסיף לגבי החשיבות של הדיסקרטיות של אותו איש מקצוע שיעזור לכם בכל הנוגע לעניינים המשפחתיים הרגישים שלכם.

האם ניתן לשנות את מה שרשום בצוואה ואיך עושים את זה?

צוואתו של אדם היא הביטוי המשפטי האחרון לרצונו של המנוח, מה שבדרך כלל יהיה מכובד על ידי יורשיו אשר רשומים בצוואתו, שהם בדרך כלל צאצאיו, או בן זוג שנותר בחיים. אבל, עדיין יש מקרים שבהם ניתן לבצע חלוקה שונה של הרכוש ממה שמופיע בצוואה, למרות שזה יהיה שונה מהרצון של המנוח. למשל ניתן לחתום על הסכם חלוקת עיזבון, אשר מאפשר לחלק מחדש את הירושה בצורה שנראית להם נכונה יותר. למשל אם יש מצב בו הורה שלא היה בקשר עם אחד הילדים שלו, אך ילד אחר כן נמצא בקשר ויודע שהוא במצב כלכלי קשה ומוכן לתת לו חלק מהרכוש שיקבל בירושה. משרד עורכי דין שדה אוחיון ושות' בעל ניסיון עשיר ומגוון בכל הנוגע לייצוג צדדים בדיני המשפחה בערכאות השונות. ברבות השנים נלחמנו בעבור לקוחותינו במקרים מורכבים וקשים והצלחנו להגן באופן מקסימלי על האינטרסים המשפחתיים, הכלכליים והתדמיתיים שלהם.

לייעוץ ראשוני – צרו עמנו קשר 072-3952008

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here