גם סמים קלים ממכרים: כך תוכלו להיגמל

0
729
גם סמים קלים ממכרים: כך תוכלו להיגמל

גם מי שתמיד אמר לעצמו שזה לא יקרה לעולם, עשוי למצוא את עצמו כשהוא נלחם בהתמכרות ומרגיש שאין לו כל שליטה עליה. בין אם זהו האלכוהול שאי אפשר בלעדיו או הקנאביס שהייתם בטוחים שלא יסב כל נזק, ההתמכרות כבר כאן והגיע הזמן להתמודד איתה. אז במקום להכחיש ולתת לה להמשיך לכלות כל חלקה טובה בחייכם – הרימו את הכפפות וטפלו בבעיה כבר עכשיו.

השפעותיה של ההתמכרות

גם אם אתם בטוחים שההתמכרות פוגעת באדם בנקודות ספציפיות מאוד (בעיקר בזמן שהוא צורך את מנת הסם או האלכוהול), האמת שונה לחלוטין. למעשה, התמכרות לאלכוהול, לסמים או להימורים היא התמכרות שמובילה לפגיעה קשה במערכות היחסים האישיות והמקצועיות, מעוררת תחושה קשה של בגידה וחוסר אמון, ובמקרים רבים היא פוגעת במקור הפרנסה של האדם ואף במצבו הכלכלי. זוהי בדיוק הסיבה לכך שאם זיהיתם את ההתמכרות אצל אדם החשוב לכם – כדאי לפעול כבר עכשיו ולפנות לסיועו של צוות וילה מטריקס, לשם קבלת מעטפת תומכת ומקצועית באמת.

הגורם העיקרי: בריחה מהמציאות

אפשר להסביר כמעט כל התמכרות באופן דומה, לרוב באמצעות נטייה גנטית להתנהגות כפייתית. אלא שיש לא מעט גורמים אחרים, בהם השפעות סביבתיות, מתח נפשי או התמודדות לקויה עם חרדה וטראומה. אנשים שגדלו בסביבה שבה ההתנהגות הזו הייתה מקובלת עלולים להתמכר לסמים קלים או קשים, כך שגם לצורך גמילה מסמים קלים כדאי יהיה לפנות לייעוץ מקצועי ואיכותי אשר יספק מענה מדויק אשר יהווה כתחליף למענה שההתמכרות מציעה.

קנאביס? לא רק מועיל

השימוש בקנאביס אולי מותר על פי חוק במצבים מסוימים, בעיקר בקרב מטופלים שסובלים מכאבים עזים בעקבות מחלה כזו או אחרת, אבל במקרים רבים אחרים נעשה בו שימוש לרעה. גם ההתמכרות הזו החלה כנראה בגלל מציאות מורכבת או צורך להימלט מאתגרי היומיום, וגם גמילה מקנאביס נראית קשה מתמיד – בוודאי כשמנסים לעשות את זה לבד. גורם מוסמך ושיטת טיפול ייחודית המותאמת לצרכים שלכם, זה כל מה שנדרש כדי לעשות את השינוי.

אל תנסו את זה לבד

הקושי המרכזי בגמילה "עצמאית" הוא בנטייה שלנו לעשות לעצמנו הנחות, ובחוסר ההתמודדות עם הסיבה האמיתית שבגללה ההתמכרות הופיעה. מכון גמילה מסמים נובר עמוק בתוך הנפש כדי להבין למה זה קרה, למה אנחנו בורחים אל מושא ההתמכרות שלנו ואיך אפשר לנהוג אחרת בעתיד. בזכות התוכנית המקצועית והמקיפה של וילה מטריקס תוכלו להכיר בבעיה ולהתמודד איתה טוב יותר, ואתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו בטלפון 050-4949696.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here