הוצאת צו הרחקה

0
293
גביית חובות
קרדיט PIXABAY

אם אתם חוששים שאדם מתעלל יפגע בכם או בילדיכם, עורך דין פלילי יוכל להגיש בשמכם לבית המשפט הוצאת צו הרחקה. משרד עורכי הדין אסף כהן ושות', מתמחה במשפט אזרחי, מסחרי ופלילי והוא ילווה אתכם בהליך צו הרחקה להגנה עליכם ועל בני משפחתכם, כולל אכיפת הצו במידת הצורך.

הוצאת צו הרחקה מיועדת להגנה

הוצאת צו הרחקה מבוססת על החלטת שופט להצבת מגבלות על התנהגות של אדם פוגעני. הצו מחייב מבחינה משפטית, מה שאומר שיש למלא את תנאיו. כל אדם שחושש לחייו או לביטחונו מפני אדם שעלול לפגוע בו, יכול להגיש בקשה לצו הרחקה נגד אותו אדם, ללא קשר לרמת הקרבה או ההיכרות עם הפוגע.

לפעמים יתכן שניתן יהיה לקבל צו הרחקה נגד בן משפחה או אדם אחר שחייתם איתו, במיוחד אם אתם מודאגים לבטיחות ילדיכם.

איזה סוג של הגנה מציע הצו?

הוצאת צו הרחקה פירושו במקרים רבים שהאדם שאתם חוששים ממנו אינו רשאי לתקשר איתך או עם ילדיכם, לא באופן אישי, בטלפון, בפייסבוק, בפתקים או בהודעות מאנשים אחרים.

עוד מונח נפוץ מאוד בצווי הרחקה הוא שלאדם שאתם חוששים ממנו אסור להגיע למרחק מסוים מכם או מילדיכם, או שאסור לו להגיע למרחק מסוים ממקומות שאתם נמצאים בהם באופן קבוע, כגון הבית שלכם, בית הספר של ילדיכם, מקום העבודה שלכם או כל מקום אחר.

כדאי שצו ההרחקה יהיה מנוסח בבירור מוחלט

שופט יכול להחליט על הוצאת צו הרחקה שכולל מגבלות מסוגים אחרים. בעת הגשת הבקשה, יש לחשוב על סוג ההגנה שאתם זקוקים לה, ולהיות ברורים ככל האפשר, כדי שהשופט יבין מה יש לכלול בצו כדי להגן עליכם ועל משפחתכם. כדי שצו הרחקה יהיה יעיל וניתן לאכיפה, עליו להיות ספציפי ומפורט; זה חייב לכלול מיקומים ספציפיים ואת המרחק שבו הצד השני חייב להישאר.

קבלת ההגנה הדרושה

למשרד עורכי דין אסף כהן ושות' יש ותק של שנים רבות במשפט פלילי, והצוות המקצועי שלנו יסייע לכם בתהליך הוצאת צו הרחקה שיהיה מנוסח בבירור מוחלט, כך שתקבלו הגנה מוחלטת עם אפשרות אכיפת הצו במקרה הצורך. חייגו עוד היום לקבלת ייעוץ 050-222-2253

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here