הזמנת בלון גז למנגל במהירות ובקלות

0
929
קרדיט: Pexels

אם גם אתם גיליתם את נפלאות המנגל על גז, בוודאי ברור לכם שצריך מעת לעת להחליף את הבלון. אם כך, חשוב שתדעו שניתן לבצע הזמנת בלון גז בקלות ובמהירות מאתרים המתמחים בתחום, שמאחוריהם עומדות ספקיות גז מובילות בישראל.

 

עונת המנגל בפתח

אמנם הישראלים אוהבים לצלות ולארח גם בחורף, אבל בעונה הקרה והגשומה יש ימים רבים שהמנגל עומד מכוסה. כעת, כשהימים מתחממים והאביב איתנו, עומדים להגיע החגים האהובים כמו פסח, שבועות ויום העצמאות, ולצידם עוד הרבה ימים שטופי שמש. זהו בדיוק הזמן להוציא את המנגלים מהכיסוי ולחזור לארוחות טובות עם חברים ובני משפחה בחצר או במרפסת. וזה גם הזמן לדעת שאפשר להזמין בלונים ממש בקלות, כדי שללא תתקעו חלילה עם בלון ריק.

 

מאיפה מזמינים את הבלונים?

היום אפשר להזמין בלוני גז למנגל לא רק בטלפון אלא גם דרך האינטרנט. אם נביא לדוגמא את אתר סופר ביי נראה שהוא מתמקד ספציפית בכל הקשור למנגל. תוכלו להזמין ממנו כמובן בלוני 2.5 או 5 ק"ג חדשים וגם להחליף את הבלונים המרוקנים שלכם, ואם עדיין אין לכם תוכלו להזמין גם ערכה מלאה לחיבור המנגל אל הבלון. באתר מוצעים מחירים נוחים מאוד על ההחלפה והמילוי והמשלוחים לגמרי בחינם. אגב, אפשר גם להזמין עם הבלונים טכנאי גז שיחבר לכם את המנגל בצורה מקצועית ובטוחה.

כל מה שצריך לעשות הוא רק להיכנס לאתר, לבחור בבלון שאתם רוצים להזמין כחדש או להחלפה, ולמלא את הפרטים שלכם. מכאן והלאה הבלון כבר יוצא בדרך אליכם, ביחד עם כל מוצר אחר שאולי בחרתם להזמין. למשל, באתר אפשר למצוא גם מברשות לניקוי מנגל, סכינים ומזלגות, ערכות כלים מלאות, מלקחיים, מתקן לצליית עוף ירקות ודגים, פנס סולארי עם פאנל ועוד.

 

לכמה זמן מחזיקים הבלונים?

אחת השאלות שמעניינות בעלי גריל גז היא לכמה זמן הבלונים מחזיקים. ובכן, מבחר גז בודד בגריל ביתי צורך בין 250 ל- 400 גרם גז בכל שעה בהתאם למכשיר שיש ברשותכם. לפיכך, בלון גז 5 קילו ייתן בין 12.5 ל- 20 שעות עבודה, ואילו בלון 2.5 קילו ייתן בין 6 ל- 10 שעות עבודה. אמנם מדובר בזמן צלייה לא מבוטל, אך יש המעדיפים להזמין בבת אחת שני בלונים. בכל מקרה, אם יש לכם שניים, כאשר האחד נגמר תוכלו לחבר את השני ולהזמין החלפת בלון דרך האתר, כך שלא תישארו בלי גז בכלל. יש לציין כי כירת הצד בגריל צורכת כ- 100 עד 200 גרם גז לשעה בממוצע, כך שמיכל 5 קילו נותן בין 25 ל- 50 שעות עבודה ואילו מיכל 2.5 קילו נותן בין 12.5 ל- 25 שעות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here