העיצוב שהופך כל בית להגיוני יותר

0
140
קרדיט Pixabay

בית מעוצב מציע לכם חוויה עם אווירה מדויקת יותר שמתקבלת הודות לשילוב נכון ומחושב של הפריטים והרהיטים שאתם מכניסים הביתה, אולם בצורה שמתאימה לחלל ולמפרט הטכני של הדירה שלכם. זה המגע האישי המתוכנן של המעצבת שיכול לעשות את ההבדל שבין בית שהגיוני לשבת בו כי כל פינה מחושבת נכון ביחס לפינות אחרות, אין בו גודש בעיניים והשילוב של הצבעים פשוט מאיר עיניים וגורם להנאה. לא חייבים להשקיע הון עתק בעיצוב של בית. אפשר לפעמים רק לשכור את שירותיה של מעצבת הום סטיילינג כדי לעשות סדר ולהכניס ארגון טוב יותר שישרת אתכם היטב רק בגלל העמדה מדויקת יותר של אלמנטים במרחב הביתי שלכם. מעצבת הפנים והנדסאית האדריכלות סיגל וייס מלווה אתכם משלב התכנון של הבית והעיצוב ועד הרגע האחרון כשאתם נכנסים לבית המעוצב ונהנים מכל מה שיש בו.

לזרום עם תחושת הלקוחות

בניגוד למה שנהוג לחשוב, מעצבת פנים בשרון לא כופה על הלקוחות שלה שום סגנון שהם אינם חשים בו נוח אלא מקבלת הנחיות לסגנון שנחשב ביתי בעיני לקוחותיה. כך יוצא שהעיצוב מתאים לכל הדרישות ולכל מה שמבקשים ממנה והופך כל בית למעוצב במיוחד בכל סגנון. ההשראה שהיא מקבלת מניעה את היצירתיות שלה כך שתוכל לשאוב מהם רעיונות ליישום בכל בית ודירה ולהפוך את החלל למעוצב יותר על פי עקרונות נכונים של חלוקת חלל, קומפוזיציה של צבעים וצורות והרבה מאוד אווירה מתאימה שנהנים ממנה מהרגע הראשון שנכנסים לבית. העיצובים יכולים להיעשות בכל תקציב אבל מה שמנחה אותה זה אורח החיים של הלקוחות כדי שהעיצוב לא יהפוך למכשול אלא ישרת אותם בבית הכפרי או העירוני שלהם.

לכל בית יתרונות משלו

כשמתכננים בית קובעים מראש את התנאים הבסיסיים ואת המפרט אבל בסופו של דבר הלבוש העיצובי הוא זה שקובע איך ייראה ומה תהיה האווירה שיש בו. כך אפשר להזמין עיצוב פנים בתים פרטיים שיענה על הדרישות של הלקוחות לכל סגנון ולכל טעם אישי ולקבל את המקסימום בכל תקציב. כדי להתאים נכון את העיצוב ללקוחות, מעצבת הפנים סיגל וייס מתעניינת באורח החיים שלהם כדי להתאים להם רק מה שנכון להם לחיות בו בסגנון העיצוב שבחרה להם. כל מהלך מתבצע בתיאום עם הלקוחות ושואב השראה ממקורות שונים, על מנת להיות הכי עדכני ומדויק שאפשר לחזון ולשאיפות של בני הבית שהזמינו את העיצוב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here