העסק מתפרק או יש חובות? יש מה לעשות

0
210
משכנתא כנגד שעבוד נכס
credit: canva.com

תקופת הקורונה במיוחד הביאה עסקים רבים אל קצה גבול היכולת. רבים מהם לא יכלו להכיל את הקיפאון שיצרה הקורונה ואת השינוי הקיצוני בחיים של כולנו שהשפיע מאוד על רמות הצריכה וגם על דרכי הצריכה. עסקים רבים הקפיאו פעילות וגם קרסו לגמרי. מצב כזה הביא רבים להצטברות חובות ומצב כלכלי לא יציב, לא רק של העסק עצמו אלא גם באופן כללי. הקורונה היא רק דוגמה למצב קיצוני גלובלי, אך מצבים לא צפויים צצים בחיי כל אחד. כדי להתמודד עם מצבים כאלה צריך לפעמים לעשות צעדים שפחות רגילים לעשות כמו בקשת עזרה אם יש ממי, או חיפוש הלוואות בסכומים משמעותיים בתנאים שיתאימו לכם. אנו ב NPI נמצאים בקשר שוטף עם חברות פיננסיות שונות המציעות הלוואות ונמצא עבורכם את ההלוואה המתאימה ביותר.

בית הוא לא רק ארבעה קירות

אם יש לכם נכס כלשהו, בין אם זה הבית בו אתם גרים, דירה שקיבלתם בירושה ואפילו מחסן או קרקע שברשותכם, הם יכולים לסייע לכם משמעותית לא רק כביטחון לטווח הארוך אלא כאן ועכשיו. כשאומרים ביטחונות חושבים תמיד שנים קדימה, אך אם מצבכם כעת לא יציב ואתם זקוקים לביטחון, זה הזמן לממש את הנכס בדרך שמתאימה לכם. הדבר לא אומר בהכרח מכירת הנכס. אם זהו הבית שאתם גרים בו או דירה שאתם משכירים ומהווה מקור הכנסה נוסף אין צורך לעשות צעדים שאינכם שלמים איתם. ניתן לקבל משכנתא כנגד שעבוד נכס. משכנתא כזו לא חייבת להיות דווקא  לרכישת דירה אלא הלוואה לכל מטרה אחרת שנעשית כנגד שעבוד הנכס. כך הנכס נותן לכם ביטחון גם בטווח המיידי.

הבנק מסרב? לא צריך להרים ידיים

הבנק הוא גוף פיננסי ועסקי המחפש להרוויח בכל מחיר. לעיתים אנו טועים לחשוב שאם החשבון שלנו מתנהל בבנק מסוים, אותו בנק אחראי לעזור לנו בעת צרה. מי שהגיע למצב כזה ראה שהדברים אינם כך. הבנק נותן לאלה שיש להם כסף ופחות למי שזקוק לכסף. בנק יכול להכריז על חשבון כמוגבל או שהיסטוריית האשראי לא מעודדת אותו לתת הלוואה. לא צריך להרים ידיים אם הבנק מסרב לתת הלוואה. האופציה של הלוואה חוץ בנקאית למסורבי בנקים הופכת לפופולארית יותר ויותר בעקבות מציאות כלכלית לא פשוטה שאנו חיים בה. אנו ב NPI מציעים סוגים שונים של הלוואות ופתרונות פיננסיים ועובדים מול גופים וחברות המובילים בתחום כך שנמצא את הפתרון הטוב ביותר  עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here