חשיבותו של עורך דין ליציאה לדרך חדשה

0
297
קרדיט: freepik.com

אם החיים שלנו מלאים באי יציבות ואי אפשר לדעת מה יקרה מחר, אחד הדברים שאמורים לתת לנו ביטחון הוא המשפחה שלנו. רוב האנשים מעדיפים להקים משפחה כדי לדעת שהם לא נמצאים לבד, שיש להם את הטבעת של האנשים הקרובים אליהם ביותר שנמצאים שם בשבילם והדבר כמובן הדדי. עם זאת, גם משפחה היא לא תעודת ביטוח ולא מעט משפחות מתפרקות מסיבות כאלה ואחרות. אם בעבר גירושין היו נעשים רק כשכבר כלו כל הקיצים, היום רבים מעדיפים להתגרש בשלב מוקדם יותר כדי לא להגיע בכלל למצב בו הם מתגרשים כשהם מלאים לגמרי אחד כלפי השני. עורך דין לענייני משפחה הוא הכתובת לפנות אליה כאשר החלטתם שדרככם המשותפת כזוג נגמרה. עורך דין יעשה נכל שניתן כדי שתצאו עם מלוא הזכויות וזאת מבלי שהדבר יהיה כרוך במלחמה וירידה למקומות נמוכים.

להגיע מוכנים גם ליישוב סכסוך

בשל העלייה בכמות המתגרשים בשנים האחרונות, המדינה מנסה לעודד פתרון של העניין והגעה להסכמים מחוץ לכותלי בית המשפט. הדבר נקרא בקשה ליישוב סכסוך. בקשה זו היא מחייבת ועל זוג המקבל בקשה כזאת מטעם המדינה להגיע ולשבת עם בעלי מקצוע כדי לנסות ולהגיע להסכמות מבלי שהדבר ייגרר למשפט שלרוב נמשך גם זמן רב. אין ספק שהרצון ליישב את הסכסוך ולהגיע להסכמות הוא חיובי ונכון במהותו, אך עם זאת, אותם בעלי מקצוע האמורים לסייע בפתרון הסכסוך אינם מגיעים מתחם המשפט אלא יותר מהכיוון הסוציאלי והפסיכולוגי. עם כל הכבוד לתחומים אלה,  כשמדובר על גירושין שישפיעו שנים קדימה חשוב שיהיה מעורב גם עורך דין לענייני גירושין שיביא מהידע והמומחיות שלו בהיבט המשפטי לצד שהוא מייצג. עו"ד מאיה רוטנברג היא עורכת דין מומחית לענייני משפחה ובעלת ניסיון גם בהליך בקשה ליישוב סכסוך.

למצוא את עורך הדין הטוב ביותר עבורכם

בכל הליך הקשור לענייני משפחה אך כמובן גם בכל היבט משפטי אחר חשוב לעשות חיפוש ולמצוא את עורך הדין הטוב ביותר עבורכם. אל תמהרו לבחור. חפשו המלצות מואנשים אשר שכרו עורך דין מסיבות דומות לזו שלכם. אם אלה אנשים שאתם מכירים וסומכים על דעתם הדבר עדיף אך אפשר לבדוק גם בפורומים של אתרים מקצועיים ורציניים. לאחר קבלת המלצות הכנסו לאתר של עורך הדין. הסתכלו תמה הניסיון שלו ואיזה תיקים ניהל. כדאי לחפש עורך דין אשר הנושא שלכם הוא ההתמחות העיקרית שלו ולא תחום בו הוא עוסק רק מדי פעם. חשוב לדבר עם עורך הדין, לראות שיש כימיה, הבנה ותחושה נוחה ופתוחה ושהוא או היא משרים תחושת ביטחון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here