טיפולי אנטי אייג'ינג לפנים

0
81
טיפול אנטי אייג'ינג לפנים
קרדיט: canva

ככל שאנחנו מתבגרים גם העור מתבגר יחד איתנו. עם השנים הוא מאבד מהגמישות והחיוניות שלו וגם הופך להיות דק יותר. עם כל העמידות שיש לעור, ההתבגרות הטבעית יחד עם גורמים חיצוניים כמו השמש, תזונה פחות בריאה, אי הקפדה על שתיה מספיקה וגם סטרס גורמים לעור לאבד מיכולת ההתחדשות והחיוניות שלו. הבשורות הטובות הן שהיום יש טיפולי אנטי אייג'ינג לפנים וטיפולי אנטי אייג'ינג בכלל שמסייעים מאוד בשיפור מראה העור ותפקודו, מסייעים בהעלמת קמטים וכתמים ונותנים לעור מראה חלק וצעיר יותר. תוכנית טיפול שתשלב מספר סוגי טיפולים כפי שתקבלו בקליניקה של מרי את יקי קוסמטיקה רפואית ללא ספק תביא לשיפור משמעותי ולמראה ותחושה צעירים יותר בכמה שנים טובות.

טיפולי אנטי אייג'ינג לפנים- לטפל בשכבות העמוקות

טיפולי פנים סטנדרטיים תורמים למראה עור נקי ורענן יותר אך הם מטפלים בעיקר בשכבות העור החיצוניות וכמעט לא מצליחים להגיע לשכבות העמוקות בכך נבדלים מהם טיפולי אנטי אייג'ינג נעשים בשיטות מתקדמות שמצליחות לחדור ולהשפיע גם על שכבות העור העמוקות, ולהניע תהליכי התחדשות וצמיחה. טיפולי אנטי אייג'ינג יכולים לכלול טיפולים בשיטות שונות כמו טיפול בגלי רדיו שהוא אפקטיבי מאוד למיצוק והצערת עור הפנים, טיפול באור המסייע להעלמת כתמי פיגמנטציה והחדרת חומרי ניקוי ופילינג חזקים באמצעות מכשור מתקדם אשר מצליחים לנקות את שכבות העור העמוקות ולעודד בהן ייצור קולגן ואלסטין החיוניים לעור בריא וגמיש.

טיפול אנטי אייג'ינג לכולם במקום המתמחה בכך

טיפולי אנטי אייג'ינג ובכלל נראים לרבים רלוונטיים בעיקר לנשים בגיל 40-50 וצפונה. הדבר ממש לא כך. ראשית, טיפולים אלה מתאימים ומיועדים לנשים וגברים כאחד. גם אצל גברים ישנם תהליכי הזדקנות העור גם אם הם פחות נראים לעין. שנית, טיפולים אלה מתאימים לטווח גילאים רחב. כבר לקראת סוף העשור השלישי, כלומר גיל 25 ומעלה, מתחילים תהליכים של הזדקנות העור ואיבוד החיוניות. אמנם מדובר בתהליך הדרגתי מאוד שכנראה יראה לעין רק שנים מאוחר יותר, אך טיפולים כבר בגיל זה יביאו את המטופלים אל גילאי 40 ומעלה במצב עור טוב הרבה יותר.

בקליניקה של מרי את יקי קוסמטיקה רפואית נעשה שימוש במגוון שיטות מתקדמות תוך בניית תוכנית טיפולים אישית לכל מטופל על סמך אבחון מעמיק. מוזמנים ליצור קשר.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here