טיפול ערפד לפנים

0
94
טיפול ערפד לפנים

טיפול קוסמטי חדש שיש לו הוכחות והצלחות מרשימות ומבוסס על פעולות רפואיות הולך והופך לאחרונה למבוקש ופופולרי למרות שמו. טיפול ערפד לפנים הוא טיפול שכולל הזרקות באזורים של קמטים או סימני הזדקנות אך הסיפור האמיתי כאן הוא החומר המוזרק – טסיות דם של אותו אדם עצמו, שנלקחות ממנו בדומה לבדיקת דם. הטסיות מכילות בתוכן חומרי גדילה וגורמי בנייה וצמיחה מחדש, לרבות פרופיל DNA של המטופל או המטופלת בעצמם ומכאן קל יותר להבין את היעילות של הטיפול ואת הקלות היחסית לסמוך עליו. אין מדובר בטיפול שכל אדם יכול לבצע ונדרש רקע רפואי מתאים לשם כך.

מתי מתאים לבצע טיפול ערפד לפנים?

כאמור, המרכיבים הטבעיים שקיימים בתוך פלזמת דם עשירה בטסיות – יש בהם כדי לבצע בהצלחה תהליכי התחדשות ומכאן השימוש בהם לצורך הצערת העור. טיפול ערפד הוכח קלינית כיעיל, זאת בזכות ההתבססות על הטסיות ומיקומן בעזרת הזרקה מדויקת באזורים שבהם העור מקומט או מזדקן, מה שגורם לטסיות להחיותו מחדש ולהביא לכדי מראה צעיר, מבריק ויפה יותר. כאשר הטיפול מבוצע על ידי איש או אשת מקצוע בעלי רקע מרשים וידע נרחב ברפואה – אין ספק שהוא יהיה יעיל והמטופל או המטופלת יצליחו לעמוד במטרות והאתגרים של המראה האישי שלהם. הטיפול נפוץ ומוכר גם במקרים של התקרחות ואיבוד שיער.

ההתקדמות בטיפולים קוסמטיים ואסתטיים

אין ספק שכאשר עולם הרפואה המערבי משיק את תחום הרפואה האסתטית יכולים לצמוח מכך רק דברים טובים לתועלתם של כלל המטופלים. אט אט המחקרים הקליניים מציעים עוד שיטה ועוד דרך להתמודד עם תסמיני ההזדקנות או הזמן והצעת טיפול נחשבת לחזית הטכנולוגיה. מכאן אפשר רק להמשיך ולצמוח ובהחלט יש למה לצפות. עם הזמן סביר להניח שעוד ועוד טיפולים יוצעו לציבור לצורך התמודדות עם מגוון מצבים וסיטואציות.

ד"ר אסנת גל זילברשמיט היא רופאה מומחית שמציעה טיפול prp להצמחת שיער או הצערת העור בצורה יעילה מאד, מותאמת אישית שמבוססת על רפואה ומחקרים קליניים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here