ישיר אחזקות – מבצעים עבורך ביסודיות בדיקת אינסטלציה לפני רכישת נכס 

0
553
קרדיט: FREEPIK

בדיקת אינסטלציה לפני רכישת נכס – חובה

כולנו מכירים את הפתגם הישן של "אל תסתכל בקנקן, אלא במה שיש בו", נכון? אז אנחנו כאן כדי לומר לכם שזה לא רק תקף לבני אדם, אלא גם לנכסים ואינסטלציה. כאשר אנו אומרים לכם שבדיקת אינסטלציה לפני רכישת נכס היא חובה, אנו דואגים לטובתכם האישית. אל לכם להמעיט בסוגיה זו כי אתם עלולים למצוא את עצמכם עם נכס שיש בו בעיות אינסטלציה קשות, ואף במקרה חמור יותר תיאלצו להחליף את כל מערכת האינסטלציה. בין אם מדובר בנכס להשקעה, ובין אם מדובר בנכס למגורים, חשוב שתדעו מה אתם רוכשים לא רק כלפי חוץ אלא גם מה מסתתר מאחורי הקירות, ומתחת לרצפות. תזכרו שהחלפת מערכת האינסטלציה היא הוצאה כבדה וכדאי שתדעו למה אתם נכנסים. אז מה עושים? מבצעים בדיקת אינסטלציה לפני רכישת נכס עם מומחים בתחום ומקבלים תמונה ברורה ומדויקת של מצב האינסטלציה בנכס.

מה ההשפעה של בדיקת אינסטלציה לפני רכישת נכס?

כאשר מדובר ברכישת נכס מדובר ברכישה ענקית, ואף לא פעם רכישה של פעם בחיים, לכן חשוב לוודא שאתם יודעים בדיוק במה אתם משקיעים, לא ככה? לשם כך ההשפעה של בדיקת אינסטלציה לפני רכישת נכס יכולה לקבוע האם בכלל רצוי להמשיך ברכישה או לסגת. בעת בדיקת אינסטלציה לפני רכישת נכס, המומחה לאינסטלציה מבצע בדיקה מקיפה של מערכת האינסטלציה בבית והאם היא מתפקדת כפי שצריך, כמו כן הוא בוחן האם קיים לקויים עתידיים כמו סתימות, נזילות, יושן הצנרת, ואף חדירה של שורשים למערכת הביוב. לבדיקה הזו יש השפעה ענקית כיוון שמעבר לעובדה שהיא מציגה לכם תמונה אמיתית של שווי הנכס, היא גם מעניקה לכם את היכולת להתמקח על מחיר הנכס. לא פעם ניתן לדרוש כי בעל הנכס יבצע את התיקונים לפני הרכישה כתנאי מקדים. אך חשוב מכך, במידה ואתם מגלים כי מדובר בליקויים חמורים, הבדיקה מעניקה שקיפות כך שתוכלו להחליט תחת כל שקלול הנתונים האם אתם מעוניינים לרכוש את הנכס או לא.

מה כוללת בדיקת אינסטלציה לפני רכישת נכס?

ובכן, בדיקת האינסטלציה כוללת בדיקה מקיפה ויסודית לצנרת החיצונית והפנימית של הנכס. כפי שאתם יודעים, כאשר מדובר בצנרת, לא פעם רב הנסתר על הגלוי, ולכן יש צורך במומחה מנוסה שיידע לבחון גם את האלמנטים שאנו לא יודעים לראות בעין לא מקצועית. לשם כך, איש המקצוע יבחן את המבנה באמצעות מצלמה תרמית כדי לוודא שלא קיימות נזילות תת רצפתיות ובקירות. כמו כן, הוא יבחן האם יש סתימות בכיורים השונים בבית, סתימות שונות במקני השירותים, והאם קיימות יציאות ניקוז תקינות למדיח ולמכונת הכביסה. כחלק מהבדיקה, ובמיוחד אם מדובר בבית פרטי/קרקע, איש המקצוע ייעזר במכשור ייעודי על מנת לוודא שקווי הביוב נקיים ותקינים והאם קיימת חדירה של שורשים, שהיא בעיה מאוד נפוצה ולא פעם דורשת החלפה של הצנרת, ובמיוחד אם הבעיה הוזנחה. בסוף הבדיקה, המומחה יגיש דו"ח מפורט המפרט את הליקויים הקיימים והפוטנציאלים, הצעות יעילות לתיקונן, וכמובן מהי העלות של תיקונים אלו.

בדיקת אינסטלציה לפני רכישת נכס דרך ישיר אחזקות

כאשר מבצעים בדיקת אינסטלציה לפני רכישת נכס אין מקום לטעויות. כל "פספוס" של איש המקצוע, בסוף יהיה על חשבונכם, ואין סיבה לכך. כאשר אתם רוכשים נכס זכותכם המלאה לדעת בדיוק האם אתם משלמים את המחיר המתאים תמורת הנכס ולשם כך אתם צריכים לדעת באופן מדויק מה מצב הצנרת. אנו בחברת ישיר אחזקות רוצים להציע לכם את שירותינו. אנו חברה המתמחה בתחום האינסטלציה ונזקי המים, ואנחנו אחת מהחברות המובילות בארץ בתחום. אנו מבטיחים שלאחר בדיקה מקיפה שלנו אתם תוכלו לקבל תמונה אמיתית ומדויקת של מצב הצנרת בנכס ואנו מקפידים על בדיקה יסודית לפרטי פרטים. את הבדיקה יבצעו אנשי המקצוע המנוסים שלנו בעזרת הציוד המתקדם ביותר בשוק.

כמו כן, אנשי המקצוע שלנו מגיעים עם ניסיון והסמכות מקצועיות של מאתרי ליקויי בנייה ברישיון משרד העבודה עם התמחות בנזקי צנרת ורטיבות, ואנו מתחייבים לספק בדיקה יסודית ומקצועית.

מעוניינים בפרטים נוספים?

התקשרו אלינו למספר: 050-6961131 כדי לקבל ייעוץ בחינם!

ישיר אחזקות – אנחנו פה לשירותכם.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here