כיצד מתבצע טיפול בצלקות בפנים?

0
125
טיפול בצלקות בפנים
קרדיט: freepik

הופעה של צלקות בפנים מתרחשת לא פעם בקרב מי שסבל התפרצות אקנה ציסטית חמורה. מעבר להתמודדות הקשה המגיעה עם האקנה, לאחר שתמה המלחמה נשארים סימנים טורדניים אשר לרוב משפיעים לרעה על הדימוי העצמי של האדם הנושא אותם. למרבה המזל ישנה היום האפשרות של טיפול בצלקות בפנים באמצעות תכשירים ומכשור חדשני, אשר אינו כרוך בכאבים. בקליניקה לקוסמטיקה רפואית מתקדמת של ריקי פיקל תוכלו למצוא את שיטות הטיפול המתקדמות והיעילות ביותר להעלמה וטשטוש של צלקות, כדי ששוב תוכלו ליהנות באמת ובתמים מהשתקפותכם במראה. מרקם העור שוב יהיה נעים למגע ותוכלו לחוש כאילו שקיבלתם את נעוריכם בחזרה. טיפול מקצועי ומיומן יביא אתכם אל היעד בנוחות מלאה ותחושה נעימה.

טיפול בצלקות בפנים – מה הוא עושה?

בבסיס של כל טיפול בצלקות בפנים אשר נגרמו מאקנה, ישנה פעילות לחידוש תאי העור והחלקת המרקם שלו. את התוצאה ניתן להשיג במספר דרכים, כאשר במקרים מסוימים הדרך הנכונה תהיה לשלב מספר שיטות יחד. אחת השיטות המוצלחות ביותר לטיפול באקנה היא שימוש במכשיר לייזר אשר למעשה מקלף את שכבת העור החיצונית הפגומה. בדרך זו ניתן למעשה לשייף את העור ולהחליק את מרקמו בצורה יעילה ביותר. שיטה נוספת בה ניתן להיעזר היא שימוש במכשיר הפולט גלי רדיו. גלים אלה החודרים לתוך העור מעודדים ייצור מוגבר של קולגן וחידוש של תאי עור, פעילות אשר בתורה תורמת למראה עור אחיד וחלק יותר. בנוסף, ישולבו בין מפגש למפגש גם שימוש בתכשירים קוסמטיים שונים, המסייעים לעור להתחדש עוד יותר.

בניית תוכנית טיפול המותאמת למטופל

עבור טיפול בצלקות בפנים מוצלח יש לקחת כל מקרה בפני עצמו ולהתאים בצורה קפדנית את מהלך הטיפול למטופל. ריקי פיקל אשר לה ידע מקצועי נרחב בתחום הקוסמטיקה, למדה באמצעות הכשרות שונות כדי ליצור את תוכנית האידיאלית למטופל אשר תבטיח לו את התוצאות הרצויות. באמצעות מהלך טיפול קשוב ורגיש, התאמה לאורח חייו של המטופל, למצבו הרפואי ולמצב עורו ניתן ליצור תוכנית שתהיה נוחה ליישום אך גם תספק את הפתרונות הנחוצים לקבלת עור פנים חלק ונטול פגמים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here