כל הסודות של איטום גגות נכון

0
290
קרדיט תמונה Shutterstock

איטום גגות הוא תהליך המונע נזילת מים לביתכם. חשוב לאטום את הגג שלך כי זה יעזור לך להימנע מהטרחה של התמודדות עם נזילות ותיקונים יקרים.

אוטמי גגות מיושמים בדרך כלל על סיפון הגג ומסביב להיקף הבניין. איטום גגות מגיעים בסוגים רבים ושונים, כגון נוזל או מוצק, חד-רכיבי או דו-רכיבי, ומבוסס על אקריליק או סיליקון.

רוב האנשים שיש להם גג רעפים אספלט צריכים להשתמש באיטום על בסיס סיליקון מכיוון שהוא יחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר סוגי חומרים אחרים ויש לו פחות סיכוי להתייבש לאורך זמן.

איטום גגות – מטרות

איטום גגות הוא תהליך של מריחת ציפוי מגן על פני הגג. איטום גגות יכול להיעשות מסיבות רבות, כגון הגנה מפני נזילות, מניעת לחות וכדי לסייע במניעת עובש וטחב.

המטרה של איטום גגות היא ליצור מחסום בין הסביבה החיצונית לסביבה הפנימית של ביתכם. מחסום זה מונע ממים להיכנס לביתך דרך סדקים בגג שלך או רווחים במרזבים.

אוטמי גגות מיועדים ליישום על גגות שכבר נוקו והוכנו ליישום. לאחר מכן, הסילר יחדור אל פני השטח של הרעפים, וישלים את הרווחים המיקרוסקופיים שייתכן שהושארו מאחור בשיטות ניקוי לא מתאימות או פסולת שנותרה על גבי הרעפים לאחר הבנייה.

סודותיו של איטום גגות

איטום גגות הוא חלק מהותי בתחזוקת הגג. זה יעזור לך להגן על הגג מפני נזקי מים ולהאריך את חיי הגג שלך.

איך אדע האם אני צריך להשתמש באיטום גגות?

ישנם גורמים שונים המשפיעים על האם יש צורך לאטום גג, כגון: גילו, תדירות התיקון ועד כמה הותקן.

סוגי חומר וחיסכון

ניתן ליישם איטום גגות במספר דרכים, בהתאם לסוג שבו אתה משתמש ולגודל הגג שלך. לדוגמה, אם יש לכם בניין מסחרי גדול עם מספר גגות, ייתכן שיהיה חסכוני יותר לרכוש כמות גדולה של סוג איטום אחד מאשר סוגים רבים ושונים.

ישנם סוגים רבים של חומרי איטום זמינים בשוק עבור סוגים שונים של גגות כמו גגות רעפים אספלט, גגות מתכת, גגות רעפים וגגות שטוחים. הסוג שתבחר תלוי בתקציב שלך ובמה שאתה רוצה להשיג עם פרויקט הגג שלך.

מה אני צריך לדעת לפני תחילת העבודה?

ישנם מספר דברים שאתה צריך לדעת על איטום גגות לפני שמתחילים.

  1. הגג שלך צריך להיות דרוך לפני שאתה אוטם אותו בפעם הראשונה לפני שתתחיל לאטום את הגג שלך, וודא שהוא יבש ושאין מזהמים על פני השטח.
  2. הסר את כל עקבות הלכלוך או הפסולת מתחת לאיטום. זה יבטיח שחומר האיטום החדש שלך יידבק.
  3. אתה צריך את הציוד המתאים ליישום איטום גגות – מומלץ להשתמש בכלי פרופיל נמוך כמו גלגלת הצבע או מברשת הצייר למריחת איטום גגות במקומות שקשה להגיע אליהם, כמו סביב פתחי אוורור וארובות או על גג.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here