לדעת איך למצות את זכויותיכם

0
203
עו
yuvalor-law.com

ביטוח לאומי הינו גוף ממשלתי בישראל אשר משמש כרשת הביטחון של האזרחים במדינה. על פי החוק במדינה, כל אדם מעל גיל 18 לאחר שירות צבאי או לאומי צריך להיות מבוטח בביטוח הלאומי, ולשלם לו דמי ביטוח מדי חודש. עבור רבים, ההתנהלות מול המוסד לביטוח לאומי היא מסורבלת וקשה, ובמקרים מסוימים מבוטחים רבים לא מצליחים להשיג את מה שמגיע להם. המוסד לביטוח לאומי, כידוע, לא ממהר לחלק כספים, ובמקרים רבים הבירוקרטיה הרבה מקשה על המבוטחים למצות את זכויותיהם ולקבל את הפיצוי שמגיע להם, לצד קשיים של שפה, גיל מבוגר, נכות נפשית או פיזית וחוסר ידע. על מנת להקל על התהליכים ולמצות את זכויותיכם, מומלץ לפנות אל עו"ד ביטוח לאומי שיסייע לכם להתנהל מול הביטוח הלאומי על מנת למצות את זכויותיכם. בזכות הניסיון הרב שלו בתחום, הוא ידע כיצד צריך לפעול מולם ולהוכיח את הנכות או הצורך לקבל את דמי הביטוח על פי חוק.

לא לחשוש לפנות לייעוץ משפטי גם בתחום דיני עבודה

בין אם אתם מעסיקים ובין אם אתם עובדים שכירים, חשוב שתדעו שבכל הנוגע לזכויות עובדים וחובות מעסיקים תוכלו לפנות אל עו"ד לענייני עבודה על מנת לקבל ליווי, ייעוץ וייצוג בבית הדין לעבודה. במדינת ישראל זכויות העובדים וחובות המעסיקים קבועות בחוק, כמו הזכויות הסוציאליות המגיעות לכל עובד ועובד, הזכות להליך פיטורין הוגן, חוקי שכר ועוד. אם אתם עובדים שכירים המתמודדים עם פגיעה בזכויותיכם בעבודה, דעו שאין סיבה להשאיר את המצב על כנו ובעזרת עורך דין מומחה לדיני עבודה תוכלו לתבוע את זכויותיכם מהמעסיק ולהגיש תביעה לבית הדין לעבודה. מן הצד השני, אם אתם מעסיקים אשר מעוניינים לשמור על זכויות עובדיכם ולהימנע מתביעות בעקבות טעות או חוסר ידע, פנו כבר היום אל עורך דין דיני עבודה על מנת לקבל ייעוץ מקצועי וליווי במהלך ההליכים השונים כמו הליך פיטורין ותלמדו על הזכויות של עובדיכם, כמו זכויות נשים בהריון וזכויות נשים בטיפולי פוריות וכן ניהול הליך סום העסקתו של עובד כדין וכו

להתמודד עם התאונה בעזרת המומחים – גם בתאונת דרכים

אם נפצעתם בתאונת דרכים חשוב שתבינו דבר פשוט- לא משנה באשמת מי התאונה קרתה, גם אם היא קרתה באשמתכם- מגיע לכם פיצוי כספי מחברת הביטוח שלכם, והשאלה בדר"כ תידון על סך איזה סכום יהיה הפיצוי. לצורך קבלת מלוא הפיצוי חשוב לפנות אל עורך דין תאונות דרכים מומלץ. יובל אור הוא עורך דין אשר נותן מענה כוללני לדיני עבודה, תאונות דרכים ונזיקין אשר ישמח לעמוד לשירותכם.

ליעוץ ללא התחייבות – 052-303-0007 עו"ד יובל אור

אין מאמר זה מהווה יעוץ משפטי וכל מקרה לגופו יש לפנות לקבלת יעוץ משפטי פרטני בהתאם לנסיבות.

לשון המאמר מופנית ללשון זכר ונקבה כאחד

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here