לעשות סדר באפיקי החיסכון שלכם

0
129
קרדיט: CANVA

חיסכון לפנסיה ובכלל היה פעם עיקרון יסוד בחיים של כולם, מילדים ועד מבוגרים. כבר שנים רבות לא חוסכים ולא מקדישים מחשבה לכל היתרונות של מכשירים פיננסיים שונים לאזרחים גם לפני הפנסיה, כך שחשוב להקדיש לזה זמן ולעשות סדר בכל האפיקים שבהם אתם חוסכים. ריבוי האפשרויות גורם לכך שיש היום הרבה יותר תסבוכת בהבנת המכשירים הפיננסיים שבעזרתם חוסכים, למרות שיש גם יותר אפשרויות שכדאי לבחור בהן למטרות הספציפיות שלכם. אם אתם רוצים להבין איפה אתם עומדים כיום ביחס לגילכם, למועד הפרישה, לתכניות שלכם ולצרכים שלכם בעתיד, מומלץ לשבת על זה עם סוכן ביטוח פנסיוני שבודק את כל הכספים שהשקעתם עד היום לפי הנתונים שרשומים בהר הכסף והביטוחים הממשלתי ולפי זה מבינים איפה כדאי לכם לחסוך, איך לבחור אפיקי השקעה שרצויים לכם ולמה יש יתרונות נוספים שאפשר לנצל לטובתכם עוד לפני שיוצאים לפנסיה. רפאל חביב הוא סוכן ביטוח פנסיוני שעושה בדיקה מקיפה ללקוחות שלו, מסביר את כל המידע הנחוץ ובונה אפשרויות השקעה טובות ומועילות יותר ללקוחות שלו לפי הצרכים שלהם.

לבדוק את ההשקעות שלכם

אנשים שקוראים על תשואות ותוצאות טובות יותר במכשירי השקעה מסוימים עלולים להתפתות להמלצות לנייד כספים, מבלי לדעת שיש לכך השלכות גם בתשלום המס ותשלומים נוספים. לכל מכשיר השקעה יש חוקים משלו בנוגע לתשלום מס ולכן לפני שמבצעים פעולה כלשהי צריך לבדוק אם זה כדאי וכמה זה עולה. מצד שני, אם לא מניידים את הכספים שלכם למכשיר השקעה עדיף לטווח הארוך, עלולים להפסיד הרבה יותר. לכן, לא עושים שום ניוד קופת גמל להשקעה לפני שמומחה לפנסיה ולהשקעות בודק לכם את הקופות והקרנות ופורס לפניכם את הכל האפשרויות וההשלכות של כל פעולה.

האם אתם יודעים בדיוק מה יש לכם בביטוחים ובפנסיה?

רוב האנשים חוסכים שנים ומשלמים ביטוחים שונים מבלי לדעת בדיוק בכמה זה מסתכם ומה הם עומדים לקבל בסופו של דבר. זה מוביל לכך שיש לפעמים ביטוחים כפולים או ביטוחים שאינכם זקוקים לכם ואפילו מצבים שבהם אתם בטוחים שחסכתם לפנסיה אבל מתברר שהרוב היה לריסק ולא לחיסכון עצמו. כשהמצב הכלכלי כיום מחייב מחשבה נוספת והתארגנות נכונה לנוכח יוקר המחיה, חשוב להבטיח לעצמכם עתיד טוב יותר על ידי בדיקת ביטוחים ופנסיה כדי להבין איפה אתם עומדים. רפאל חביב, סוכן ביטוח פנסיוני עצמאי שינו מחויב לאף סוכנות, עושה את הבדיקות האלה על מנת שתדעו איפה אתם עומדים ומה מוצע לכם כעת בהתאם למצבכם. חייגו 050-8385533

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here