מה צריך לדעת על חללי עבודה משותפים?

0
150
חללי עבודה משותפים
קרדיט: mixzone.co.il

נדמה כי המונח חללי עבודה משותפים לא התקיים עד השנים האחרונות. אך נדמה כי לאחרונה זה כל מה שאנחנו שומעים עליו! בחירה בסביבת עבודה זו טומנת בחובה יתרונות רבים, כך יעיד מי שמבין את העולם העסקי ואת עולמו המנטלי של בן אדם. מחקרים נערכו בנושא והראו את יתרונותיה של עבודה באקלים מסוג זה. חברת Mix zone יוצרת מתחמי עבודה בעיצובים יוקרתיים ועם נוחות מקסימלית. בואו נהפוך יחד את יום העבודה למהנה הרבה יותר.

הרבה לקוחות מגיעים אלינו בחשש, ולא כל כך בטוחים איך זה יהיה להם לעבוד לבד במרחב עבודה משותף. נדמה כי החשש העיקרי עוסק בריכוז ובמידת התפוקה. תנו לנו להרגיע אתכם ולהגיד שמחקרים, והניסיון שלנו מהשטח מראים תמונת מצב אחרת. ניכר כי דווקא העבודה האינדיבידואלית לצד אנשים אשר עוסקים במלאכות שונות, תורמת למידת הריכוז ותחושת המוטיבציה. כדי לייצר תנאי עבודה אידיאליים יש לקחת בחשבון מגוון נרחב של פרטים החל ממערכת המיזוג ועד לתאורה. צוות מומחים עיצב את כלל חללי עבודה משותפים ומתחמי העבודה השונים שאנו מציעים, כדי לייצר את כל התנאים שצריך לחוויית עבודה פרודוקטיבית ואופטימלית. חשוב להבין כי מדובר במרחב המחייב שקט ויכולת לעבודה עצמאית, על מנת לאפשר לסביבת העבודה להיות מדויקת ככל האפשר.

עצמאי לעומת שכיר

בתור שכירים, יש שגרת יום מאד ברורה. אנו יודעים לאן נגיע, את מי נפגוש, איך נראית סביבת העבודה ואילו משימות מוטלות עלינו. החיים כעצמאי או בעל עסק הרבה פחות ברורים. אנו נדרשים ליצירת שגרת עבודה מיטיבה ותפוקתית בכוחות עצמנו. פעמים רבות לאורך היום אנו נדרשים לניהול עצמאי של תהליכים ושל סדר יום. גם הבחירה היכן לעבוד יכולה להוות קושי רב, בדיוק בשביל זה חללי עבודה משותפים הגיעו לעולם. כדי לאפשר מסגרת מיטיבה של עבודה משותפת אך אינדיבידואלית והתרומה שיש לאווירת עבודה, על הקצב ותחושת הסיפוק שלנו.

אז קדימה

אם אתם מתעניינים במרחבי עבודה ומעוניינים ללמוד מה הכי נכון עבורכם, כדאי שתיצרו קשר עם חברת Mix zone. אנו מתחייבים על חללי עבודה העומדים בתו תקן של איכות, מקצועיות ועיצוב אסתטי ומזמין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here