מי הזיז את הארון שלי

0
900
מי הזיז את הארון שלי
מקור FREEPIK

ארונות בעלי דלתות הזזה הם מבין הארונות הנוחים יותר שיש. מדובר בארונות אסטטיים ומעוצבים שחוסכים לנו במקום רב. כי במקום לפתוח את דלת הארון לפנים ולפנות מקום במיוחד לכך, אנו פשוט דוחפים אותה הצדה ומוציאים את מה שאנחנו צריכים. אבל מה קורה כאשר הארון נתקע ואנחנו לא יכולים לסגור את לפתוח את הדלת? במקרה זה לא מומלץ לנסות ולסדר את התקלה לבד, שכן קיים סיכוי לפגוע בארון. במקום זאת, חשוב לקרוא למתקן ארונות מקצועי. 

הבעיה היא בגלגלים

אחד התיקונים הנפוצים יותר שמבצע מתקן הארונות בעת תיקון דלתות הזזה לארונות הוא תיקון גלגלים. כידוע, דלת ארון ההזזה היא דלת הכוללת גלגלים שנעים על גבי ציר. כאשר הגלגלים יוצאים מכלל פעולה, לא ניתן להזיז את הדלת. תקלות בגלגלים הן מבין התקלות הנפוצות יותר שאפשר להיתקל בהן בהקשר של תיקון ארונות הזזה. 

מכל מקום, קיימות שתי תקלות גלגלים אפשריות. התקלה הראשונה היא מצב שבו הגלגלים נשברו או נשחקו ויש צורך להחליף אותם בגלגלים חדשים ומקוריים. תקלה זו מתרחשת בדרך כלל בגלל בלאי של הארון, טריקת דלת חזקה או חדירה של אבק לאזור שבין הגלגלים והמסילה. התקלה השנייה היא מקרה שבו הגלגלים יוצאים ממקומם, פעמים רבות כתוצאה מתריקה חזקה של דלת הארון. חשוב להבין שרק מתקן ארונות מקצועי יכול להחזיר את הגלגלים למקומם, ולא מומלץ לנסות ולהחזיר את הגלגלים באופן עצמאי. 

מחליפים דלתות ומסילות

תיקונים נפוצים פחות מתיקוני גלגלים, אך בהחלט קיימים, של דלתות ארונות הזזה הוא החלפת דלתות או מסילות. תיקון דלתות מתבצע רק אם בדרך כלשהי הצלחתם לשבור את הדלת, או שחפץ כבד נפל עליה וגרם לנזק רב. כמובן, מתקן ארונות מקצועי יבדוק תחילה אם אפשר לתקן את הדלת, ויחליף אותה רק כשאין מנוס מכך. החלפת מסילות מתרחשת כאשר המסילה שחוקה לגמרי לאחר שנים רבות של שימוש. במקרה שבו יש צורך להחליף את המסילה, לא אחת נדרשת החלפה של גלגלי דלת ההזזה וגם את הפרזול של הדלת. 

מתקנים ארונות עם איש מקצוע

כאשר ארון ההזזה שלכם אינו במיטבו, אתם זקוקים לעזרתו של איש מקצוע מנוסה שיודע את העבודה על בוריה. כזה הוא בדיוק ולדי ארונות. אם גלגלי הארון שלכם נשברו ואתם מרגישים אובדי עצות, אם דלת הארון תקועה ואתם לא יודעים למה, תיקון ארון הזזה – ולדי הוא הכתובת. ולדי עוסק בתיקון ארונות מעל עשור. לפיכך, הוא כבר ראה את כל התקלות האפשריות ויכול לעזור לכם במהירות ובקלות. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here